TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fjerning av AC

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#91210  av @lpher

pmg skrev:ok, får mine kun til å virke på automatiskt, har tenkt å montere en regulator og fikse en annen for for styring av luften får jo en del mer plass da :)

mere duppeditter :lol: :lol:
AUTO holder jo i lange baner om du ikke skal bruke den vinterstid eller lignende da? (defrost av frontrute fks.):)

#91211  av pmg

jo a men på auto nå så går vifta på hastighet 3 og 4 :(

#91215  av @lpher

pmg skrev:jo a men på auto nå så går vifta på hastighet 3 og 4 :(
Hele tiden?

#91217  av pmg

tja vet ikke helt har ikke har ikke latt den gå så lenge da kompressoren står bom stille og jeg tør ikke ta sjansen på at reima ryker skal teste mer bare reima er skiftet...

#91218  av @lpher

pmg skrev:tja vet ikke helt har ikke har ikke latt den gå så lenge da kompressoren står bom stille og jeg tør ikke ta sjansen på at reima ryker skal teste mer bare reima er skiftet...

Ahh....for hele poenget er jo at den skal regulere seg sjøl i AUTO-modus...det gjør ihvertfall min :)

Bruker AUTO-modus hele året jeg...varierer kun med AC on eller off :)
Slår av og bruker den som defroster til frontruta en og annen gangen jeg er på besøk til noen midt på svin-kaldeste vintern da...uten mulighet for å plugge i motorvarmer...sjelden mao :D

@lpher

#91219  av pmg

da får jeg nesten la den være en stund til da. ellers så passer de to hullene som er til skruknappene fint til to nos målere :P

#91220  av @lpher

pmg skrev:da får jeg nesten la den være en stund til da. ellers så passer de to hullene som er til skruknappene fint til to nos målere :P
Hihi :D Betviles ikke :D