GT4 CS skrev:Og lage mat er jo bare gøy ,men da man bor alene er det jo sjelden man gidder og fleske til med skikkelig mat bare for seg selv. Selv om middag alene med stearinlys kan være kos det også. Så da jeg har besøk tar jeg på meg min usynelige kokkeforklede og lager litt god mat om det passer seg slik.GT4 CS da, du skuffer meg med den holdninga di. Det er nok slik at mammas generasjon er slik at damene er på kjøkkenet. I dagens samfunn går det dersverre ikke og finne en slik dame, de skal bare sminke seg og shoppe.
Ligger vel igjen fra gml dager at kona hører hjemme på kjøkkenet, selv om enkelte enda desverre mener det skal være slik at middagen SKAL være servert da gubben kommer hjem fra jobb, og selvfølgelig er det jo kona som må vaske opp siden hu har møkket til alt ,og hadde mannen laget middag ville det kun vært pizza kutteren som måtte vaskes, og etter middagen mens kona vasker opp og mannen sover litt så kommer jo sexakten, og etter det kan kona få lov til og vaske gulv og klær og ordne resten av husarbeidet. Har faktisk en kompiss som mener dette, og kona hans aksepterer det også. Så da trives de sikkert med og ha det slik? Nei i dagens samfunn mener jeg menn og kvinner har byttet litt roller i det daglige husarbeide, og sånn bør det være
Måtte bare få klemt det ut av meg
X-Toyota Celica Carlos Sainz Limited Edition 3391-5000
X Mitsubishi Pajero 2.5TD 1985 Mod
X Volvo 240 1989 2,3 Injection
Opel Vectra 4x4 2.0I 1992
Opel Vectra 2.0 I 1993
Er på jakt etter ny Carlos Sainz nå
X Mitsubishi Pajero 2.5TD 1985 Mod
X Volvo 240 1989 2,3 Injection
Opel Vectra 4x4 2.0I 1992
Opel Vectra 2.0 I 1993
Er på jakt etter ny Carlos Sainz nå