TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#91841  av kaimagne

Neemi skrev:Og østlandet har fått sin del og får det fortsatt. Laver ned gitt.
Men kom da frem til slutt.....og nå skal jeg jammen meg snart ut igjen og misbruke den stakkars Starleten litt.
Helt sikker på at den egentlig liker det ;)
Nå må du rulle inn... Det LAVER vel ikke akkurat ned? To cm på en ettermiddag er ikke å lave ned. Det er såvidt det er målbart... Men typisk uttalelse for østlendinger som er vant til ihjelsalta veier og våt asfalt 6 måneder...

Når det gjelder din mishandling av bilen, så er det vel mange som kunne tenke seg å bli "mishandlet" av deg da...?
(var den litt over kanten?)

#91845  av kennethx

kaimagne skrev: Når det gjelder din mishandling av bilen, så er det vel mange som kunne tenke seg å bli "mishandlet" av deg da...?
Ja, gå å vask tungen din med pepper nå! :P :P

#91863  av kaimagne

Hehe, jeg var ikke "Pervokris" i russetida for ingenting... ;)

#91875  av GT4 CS

kaimagne skrev:Hehe, jeg var ikke "Pervokris" i russetida for ingenting... ;)
Her kommer ting og tang fremm skjønner jeg :wink:

#91895  av Neemi

kaimagne skrev: Nå må du rulle inn... Det LAVER vel ikke akkurat ned? To cm på en ettermiddag er ikke å lave ned. Det er såvidt det er målbart... Men typisk uttalelse for østlendinger som er vant til ihjelsalta veier og våt asfalt 6 måneder...

Når det gjelder din mishandling av bilen, så er det vel mange som kunne tenke seg å bli "mishandlet" av deg da...?
Snøen lå på veien her i går og gjør det flere steder idag og :)
Kom i store filler hele kvelden.
Du bor på feil side av Oslo skjønner du vel??

Om mange kunne tenke seg min mishandling tror jeg kanskje ikke jeg er den rette til å svare på, men du kan jo være forsøkskaninen min ;)

#91904  av FireWalk

Neemi skrev:
kaimagne skrev: Nå må du rulle inn... Det LAVER vel ikke akkurat ned? To cm på en ettermiddag er ikke å lave ned. Det er såvidt det er målbart... Men typisk uttalelse for østlendinger som er vant til ihjelsalta veier og våt asfalt 6 måneder...

Snøen lå på veien her i går og gjør det flere steder idag og :)
Kom i store filler hele kvelden.
Du bor på feil side av Oslo skjønner du vel??

Om mange kunne tenke seg min mishandling tror jeg kanskje ikke jeg er den rette til å svare på, men du kan jo være forsøkskaninen min ;)
Og jeg kan komme å filme! :D

#91912  av GT4 CS

Jeg kan fremføre lapdance i pausa :wink:

#91918  av kaimagne

Hvis det er en ting jeg er HELT sikker på, så er det at jeg IKKE vil ha lapdance av deg, GT4 CS... HELT sikker er jeg, faktisk!

Når det gjelder Neemi's tilbud, så er det under vurdering... ;)

#91927  av bose

ååå jøje meg :roll: :roll: :roll:

#91929  av GT_rider

GT4 CS skrev:Jeg kan fremføre lapdance i pausa :wink:
Greit..da bør firewalk slå av kamera :wink:

#91944  av FireWalk

GT_rider skrev:
kameraet forblir på, og filmen er min. Og alt som fanges opp av kamera kan og vil bli brukt mot dere ved et senere tidspunkt.. :P

#91969  av Neemi

FireWalk skrev: kameraet forblir på, og filmen er min. Og alt som fanges opp av kamera kan og vil bli brukt mot dere ved et senere tidspunkt.. :P

Kanskje jeg burde misbruke deg litt og da, så vi andre har noe å ta deg på også :)
Feigt å snike seg bak kameraet for å slippe unna altså!

#91983  av Ã¸xseth

FireWalk skrev:
GT_rider skrev:
kameraet forblir på, og filmen er min. Og alt som fanges opp av kamera kan og vil bli brukt mot dere ved et senere tidspunkt.. :P

trenger du noen til og styre lyset??

#91985  av conniew

øxseth skrev:
FireWalk skrev:
GT_rider skrev: Greit..da bør firewalk slå av kamera :wink:

trenger du noen til og styre lyset??
Hvem står for lyd?

#92024  av FireWalk

det er både innebygd lyskaster og mic på kameraet... så siden jeg gjør 3 jobber på en gang skulle det bare mangle at eh... nei vent nå litt... nå skle tankegangen min litt ut her... :lol:
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 1166