TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PS2 spilling i bergen

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #87392  av Amund

Tenkte å samle en lite gjeng for å spille ps2 på lørdag. Kelliken, Kennethx, og Kristian er allede med.

Blir GT3, og GT4 prologue, med GT4 ratt selfølgeligt.. hehe. og om noen tar med seg et tv og en ps2 til, har eg et ekstra ratt, så kan vi linke og spille mot hverandre også.. :D

Så om det er flere fra Bergen som vil hive seg på, er det bare å gi en lyd. 8)

Mvh
Amund
95912915

#87419  av Turbotrille

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Je je je................

Tenkt å gjenta bedriften flere ganger eller????????????

Ta med på verkstedet?????

Skal vekk i helgen nemlig. :roll: :roll: :roll:

Kan ta med håndkontroll jeg, blir litt problematisk med ratt og pedaler nemlig. :? :? :?

#87421  av GT_rider

Hvor skal så dette fåregå??
For ts-ogn medlemmer only??

#87430  av Amund

Turbotrille skrev::evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Je je je................

Tenkt å gjenta bedriften flere ganger eller????????????

Ta med på verkstedet?????

Skal vekk i helgen nemlig. :roll: :roll: :roll:

Kan ta med håndkontroll jeg, blir litt problematisk med ratt og pedaler nemlig. :? :? :?
Blir nok kanskje gjentatt, hvet ikke. Skal flytte til en mindre leilighet, her jeg bor nå er det masse plass..

ta med ps2 på verkstedet? Da blir de jo gjort enda mindre da.. :wink:
Håndkontroll er godtatt, med et nødskrik. 8)

#87431  av Amund

GT_rider skrev:Hvor skal så dette fåregå??
For ts-ogn medlemmer only??
Foregår hjemme hos meg, rett utenfor sentrum.
I utgangspunktet for ts-ogn only ja. :wink:

Litt kjipt at broren til et anonymt medlem "solgte" projektoren sin, ikke sant JOSTEIN? :? :? :? :evil:

#87460  av spkstrp

hm lørdag kjipt, da kan jeg sikkert ikke :P

#87468  av kennethx

Jeg har som sagt fått "fri" hehe, så jeg kommer.

#87499  av sindrejl

betal flybilletten min så kommer jeg :P

#87529  av Kjelliken

8) holder det med 2.50 og en bøtte med is så kan jeg spandere...

Jeg har bare fått beskjed å stille... Så det er val allerede avgjort.. :wink: :roll:

#88726  av Turbotrille

Ja, få litt oppdatering da..........

Var det vellykket??????

Blir det noen gjentakelse??????

#88734  av Amund

vellykket ja! hehe. tror alle koste seg storveis!
:wink:

Ser ut som alle er blitt farligt gode til å kjøre nå, og er rett og slett jævli gøy å kjøre mot kjelliken. Fikk en god utfordring da, tror vi vant annenhver gang eller noe.. hehe 8)

gjenntakelse? håper da det.. men spørsmålet er hvor?
holder på å sjekke noe greier, men er muligt de blir 6 stk ps2 neste gang. :wink:

#88737  av Kjelliken

:D ja dette var kjempe morro og Amund er en mann og slå. de som gjør det er jævla gode...

Jostein ligger rett i helen på meg og amund så han må vi passe på at han ikke blir kjepp høy..

Kenneth og kristian er bare litt lenger bak Kristian hakka mer kontrolert enn kenneth.. men er ikke lenge igjen før de blir bedre..

Og det du skal skjekke opp i Amund det blir bare så morro kan godt være opp til tolv stykker og fire maskiner som minimumm og ha noen kvalifiserings runder for det er rimelig jevnt i teten.. :wink:

#92015  av Kjelli

Fikk ikke med meg denne invitasjonen før det var for seint....

Men videokanon kan ordnes til neste gang!!

Og jeg stiller eventuelt desidert som en uaktuell finaledeltaker, selv om det ikke kommer til å stå på innsatsen. Sist jeg kjørte bil på PS2 var vel under en PPP kveld (Pils, Pizza og Playstation) i Bodø for fire fem år siden.

#92050  av kennethx

Kjelli skrev:Fikk ikke med meg denne invitasjonen før det var for seint....

Og jeg stiller eventuelt desidert som en uaktuell finaledeltaker, selv om det ikke kommer til å stå på innsatsen. Sist jeg kjørte bil på PS2 var vel under en PPP kveld (Pils, Pizza og Playstation) i Bodø for fire fem år siden.
Kansje jeg får noen å kjempe mot på mitt nivå neste gang da :D

#92081  av Amund

Kjelli skrev:Fikk ikke med meg denne invitasjonen før det var for seint....

Det høres gøy ut! hehe. Da er i vert fall du velkommen på neste ps2 treff :wink:

Men spørs hvor vi kan klare å få god nok plass, siden jeg har flyttet fra den store kåken, til et mindre kott... :roll: