TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sx200a frontlys????

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #91242  av Toyota4ever

Det kleier i fingrene for tiden.Har lyst til og prøve og bytte til sx200a lykter fram på celicaen min. Noen som har hørt om eller sett noen som har gjort dette :?: Eller eventuelt andre lykter :?: Og en annen ting, er det mulig og få dette igjennom kontroll :?: Kanskje bare jeg som drømmer, men ka dokker tru :?:

#91319  av Tor

En ting er sikkert, det kommer sikkert til og bli spesielt med hensyn til utseende osv. Men jeg tror personlig at det kommer til og bli en masse jobb med tilpassing p[ selve bilen. I tilegg må du stille inn lykteten noe som kan bli et problem. Vet om folk som setter på supra framlykter på Celica ST185 men aldri høre om 200SX lykter.

#91351  av Remi

ærlig talt menneske.. du montere vell aldri 200sx lykter på en celica gt4?

#91359  av tbergstad

Kan bli kult det?.. Jeg liker ikke vippelyktene på gt4.. På min var det skikkelig mørkt ute før de ble brukt..

#91361  av Dalan

S14a lykter er jo dritpene de, så det kan bli tøft det!
Men ser for meg at det kan bli en del arbeid å få til ja..? :)

#91368  av NISMO

Det er nok litt arbeid ja.
Er noen som har 200sx s13 som har skiftet til s15 lykter og jeg har forstått at det er endel arbeid.
Men om du er dyktig og har tenkt å gjøre det selv så koster det ikke noe å bygge om bortsett fra tid. :wink:
Men om du skal få et verksted til å gjøre det koster det nok litt.

Om du gjør dette kan det bli jævlig fett :twisted:
GO 4 IT!

#91596  av Tor

Det er sinnsykt pene lys ialelfall. Si ifra om du tør begyne da.

#91609  av Goose

om du skla gjøre dette så ville jeg gått for aftermarked HID kastere til S14... :)

#91663  av Alexander G

Er det ikke noen flinkiser som kan photoshoppe det?

#91684  av Andreazz

Med vinkelsliper og sveiseapparat går alt.. Spørsmålet er bare tid og tålmodighet :D :D

#91690  av ErikG

Hvertfall ikke gå for s14 lysa, gå for s14a. Kunne vært tøft og sett. Tenkte det samme, men med calibra lyktene.

#92184  av Toyota4ever

Hadde vært fint om noen som har peil på photoshop kunna prøvd å fixse noe ja, vis det er mulig da :?: Vet ikke om jeg tør på prøve, men trur det hadde blitt nice :D

#92192  av Goose

få bilde av lykta rett på og bilen rett på så skal jeg photoshope :)

#92196  av Goose

Da har jeg photoshopet litt.
Det var s14 lykter man skulle ha?

(Sorry kristian at jeg brukte bilen din men var eneste jeg fant i farta som hadde bilde rett på) :roll:
Vedlegg
celica_200sx.jpg
celica_200sx.jpg (22.61 kiB) Vist 560 ganger