GT4 CS skrev:Har en kompiss som har kjørt bilen sin i et kjempehøl, ser det er sprekk ved fjærtårnet osv mot motorfeste, noen som vet hvordan man sjekker eksakt at ramma ikke har fått noen deformasjoner? Hvordan man måler seg frem osv. Kan jo kun være at motorfeste har sprukket litt i skjøten også?
Denne sprekken i skjøten som du snakke om GT4 CS har jeg også på min bil, det er bare lakken som er sprukket. Er klart at med litt guffe i motoren blir det en del riving på motorfestene når du gir gass osv, så den lakken "skal" sprekke.
Hvordan du kan sjekke om den er rammeskjev vet jeg ikke. Men sånn duste tips her, kjør bilen i en stor vanndam (alle 4 dekka blir våte) og hold ratte rett frem, skjekk om bakhjula kommer i samme spor som forhjula. Blir ikke nøyaktig men får da en liten peke pinne.
X-Toyota Celica Carlos Sainz Limited Edition 3391-5000
X Mitsubishi Pajero 2.5TD 1985 Mod
X Volvo 240 1989 2,3 Injection
Opel Vectra 4x4 2.0I 1992
Opel Vectra 2.0 I 1993
Er på jakt etter ny Carlos Sainz nå
