TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen som sa at ikke aluvinge passa til noen biler?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #92299  av pkgrette

hmm gost eksampel på at noen biler passer det med 8)
Vedlegg
sept_03_072.jpg
sept_03_072.jpg (30.89 kiB) Vist 847 ganger
IMG_00141.jpg
IMG_00141.jpg (27.96 kiB) Vist 847 ganger

#92300  av jumbo

Liker ingen av de, sorry

#92301  av pkgrette

hmm hva? hmm syns du den ikke er noe pen med det? 8) liker du ikke vinger i det hle tatt du eller?

#92304  av chris

må si meg enig med jumbo her.. likte minst vingen på mk1'en. passer liksom ikke. men smaken er jo som kjent.. hårete :P

#92310  av sindrejl

synes mk1'en ble grusom med aluvinge.. blir som å fjerne en vital del av bilen når man tar bort den originale.. blir så kjedelig og flat der bake.. *grøss*

#92311  av cameleon

Som jeg skrev i en tidligere topic så blir det ikke pent med aluvinge etter min smak på noen biler. Aluvingene er bare for mye kontrast til resten av bilene. Er som å sveise sammen en hel masse stæsj nede i kjelleren, klaske det bakpå en bil, og håpe på det beste :?
Men nok en gang, dette er min mening og om noen liker det så er det deres sak :wink:

#92337  av Maverick

Ingen som faller i smak her heller .. Spesielt ikke Supra'n der ..

#92339  av Azrael

MK1`n var ikke sånn kjempe ille. Den var noe av det bedre jeg har sett med alu vinge, men jeg er heller ikke noen fan av den typen vinger, så det er definitivt bedre med orginal vinge på den.

Men på den Supra`n så helt det helt ræva ut, etter min smak da.

#92354  av Goose

Jaja slik er det når folk drar til flyplassen for å kjøpe seg vinge spoiler bak og så tar dem cessna vinge isteden... :roll:

#92366  av Tor

Maverick skrev:Ingen som faller i smak her heller .. Spesielt ikke Supra'n der ..
Samme her, jeg liker vinger, spesielt stor vinge på en Supra, Impreza Turbo, Accord Type R osv..Men disse er laket til bilene.

De 2 vingene der er stygge.

#92367  av Goose

Tor skrev:
Maverick skrev:Ingen som faller i smak her heller .. Spesielt ikke Supra'n der ..
Samme her, jeg liker vinger, spesielt stor vinge på en Supra, Impreza Turbo, Accord Type R osv..Men disse er laket til bilene.

De 2 vingene der er stygge.

Du snakker om Normale vinger og ikke aluminiumsplater skrydd kjempe høut over baklokket og skal vist nok heve cool faktor..

#92370  av sleeper

syntes den på mk1`n var fin jeg!

#92387  av _speedy

Det blir med ett så mye "rice" over biler når du slenger på alu-vinger.

#92388  av Goose

det ser teit ut for det. :roll:

Bilene med aluvinge hadde sett mye penere ut med er sikkelig spoiler/vinge.
8)

#92393  av celicat23

Folk bruker så mye spenn på å få resten av bilen pen. Så ødlegger de alt med en alu vinge. Skjønner ikke hvordan noen får det til å bli pent.