TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Div Mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#87199  av Mr2Nyter'n;p

Så en som hadde lakkert den "plata" bak der i samme farge som bilen for litt sia... Rød... Jeg trodde det skulle være skitlekkert, MEN... Det var grisestygt! :cry:
Synes jeg da... Og kvinnfolket mitt... :wink:

#87230  av spkstrp

har sett en gul mr2 med samme lakkerte gul bak, det falt ikke i smak her heller :( men det kan jo hende at det bare er et tilvenningsproblem... ?

#87232  av spkstrp

Jostein: har du en 85 mr2? grise kult :D hva er det som har skjedd her da? har den sorte støtfangere?

#87275  av sw20

hmmm tok meg 1 min på paint.. men kunna gått an med noe slikt... :?:
Vedlegg
Uten navnv.JPG
Uten navnv.JPG (32.46 kiB) Vist 506 ganger

#87400  av Anders gullstein

spkstrp skrev:Jostein: har du en 85 mr2? grise kult :D hva er det som har skjedd her da? har den sorte støtfangere?
Har aldri sett en MR2 i Norge med de sorte 85 modell fangerene, er ikke sikker på om den kom hit. De lakkerte fangerene kom på slutten av 85. Har sett de svarte fangerene på noen i Danmark derimot.

#89967  av pkgrette

hmm har et foslag vis jeg greier så hadde det vert sikkelig kult og laget bare en flat plate bak der som var like langt ut som skiltet satt. riller foraan(forran lyktene også) slik som ferarri testarosa med skiltet nede under fanger... 8)

#89969  av Jarl

spkstrp skrev:har sett en gul mr2 med samme lakkerte gul bak, det falt ikke i smak her heller :( men det kan jo hende at det bare er et tilvenningsproblem... ?
Denne du tenkte på?
Bilde

Ble faktisk litt usikker nå... Kanskje plata mi blir gul snart... :roll:
Vedlegg
01.jpg
01.jpg (62.17 kiB) Vist 453 ganger

#92091  av donk2k

sw20 skrev:hmmm tok meg 1 min på paint.. men kunna gått an med noe slikt... :?:
Her er et bilde jeg brukte litt mer tid enn 1 min på. :shock: Her ser man litt bedre hvordan det ville sett ut. Jeg mener personlig at det ville sett best ut med så mange detaljer som mulig i bilens farge. Åltså det til venstre ser best ut.
Vedlegg
dfhg.JPG
dfhg.JPG (180.82 kiB) Vist 206 ganger
Venstre = best
Venstre = best
mr2 plain.jpg (181.5 kiB) Vist 206 ganger

#92105  av Anders gullstein

Her er bakparten på en jeg fant på mobile.de.
Vedlegg
lakkert bakplate.jpg
lakkert bakplate.jpg (13.98 kiB) Vist 413 ganger

#92120  av Goose

bilens lakkert bakpart er finest men lyketene bør mna ikke sote... ser så tait ut når lyktene er så sota at man ikke kalrer å se at dem lyser...
Sist redigert av Goose den 03 mar 2005 09:10, redigert 1 gang totalt.

#92166  av spkstrp

synes man bør velge mellom 2 ting.
1) Gjøre ingenting (ser rimelig bra ut synes jeg)
2) lakkere ALT av plast.. Gjør man det halvveis ble det stygt..

Synes jeg da ;)

Egil

#92462  av pkgrette

hva med og bygge ut baken på den i stede for at den skrår forover skrår den bakover... også lager man en hel del mange riller med lysa bak...? hadde ikke det vert kult rillen i svart da
og plata bak i svart men den ekstra vippen bak må ha bilens farge...
hmm vet ikke om noen forsto det da.. he he