TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2000 Celica GT - hva først?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #92539  av Goose

Hei.
Lurer på hvabør jeg gjøre?

* kjøpe 18" felger
* eller kjøpe kaminari kit og kjøre med 16" felger?

Hva synes dere om denne felgen til mk7?
Bilde
 #92549  av Qee

Goose skrev:Hei.
Lurer på hvabør jeg gjøre?

* kjøpe 18" felger
* eller kjøpe kaminari kit og kjøre med 16" felger?

Hva synes dere om denne felgen til mk7?
Bilde
enkelt og greit, senking/felger, gjør du det andre veien gjør du en grusom handling...

kanskje du bør ta en titt på 19" tsw rib.... ja er de jeg har på faktisk, liker ikke og anbefalle de til andre men de er jo drittråe *min mening da*
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/album_perso ... ser_id=432
Men de felgene krever at du får litt større bremser, ser helt for jævli ut med de "små" orginale...

#92561  av Goose

Nei 19" kommer ikke på tale. Jeg kjører mye overfjellet og med 19" felger har jeg nesten ikke dekk og kommer bare til å slå felger i hjæl.så grensa mi går på 18" desutten, jeg har ikke lyst å kjøpe dekk hvert år ;)

Skal kikke på de felgene celicat23, takk

Men hvis jeg setter på 18" og kjøper kaminari kit uten å senke, bør vel gå bra da? :roll:

Foreda minie bor ganske høyd i fjellet så blie brøyte effekt i vinter hvis jeg senker... :roll:

#92563  av GT_rider

Kjør felger og senking du. Kan jo kjøpe høydejusterbart senkesett, så slipper du det brøyteproblemet til vinteren :wink:

#92568  av T23 Turbo

Turbo først :D.Alt andet kan vente.HEHE
MVH Finn.

#92570  av Goose

Jobber med den saken og:)

#92574  av celicat23

Ikke 18" uten senking, for alt i verden ikke det!! Bilen blir seende ut som en offroad celica. Det ser IKKE pent ut på noen måte.

#92624  av kaimagne

Jeg har 18" på plass allerede, og vil veldig gjerne få på plass et senkesett, om ikke annet bare fjærer som senker 30 mm...
Men justerbart komplett sett er jo egentlig mest ønskelig.

Tror på de som skriver her om å sette på bodykit uten å gjøre noe med senking, ikke tar seg spesielt bra ut...

#92636  av Goose

jeg ønsker ikke å senke bilen, det er det som er problemmet her..

Gidder ikke å måtte kjøre sakte på fjellet fordi jeg skulle senke bilen med 30mm, ikke aktuelt, og med de brøytekantene det er oppi dalen her, har jeg ikke sjans med enkesett..

18" felger får jeg leve med... og et styling kit med det tror ikke vil se dårlig ut... et kaminari sett er jo så diskret og den er ikke så mye lavere enn orginal

#92764  av celicat23

Fant noen bilder av 2 stk celica med kaminari styling sammen. 1 senket, og en ikke. Bodykit+felger+ikke senket = ikke bra.
Vedlegg
1953513676-bonzai4.jpg
1953513676-bonzai4.jpg (78 kiB) Vist 391 ganger
1953513671-bonzai.jpg
1953513671-bonzai.jpg (83.81 kiB) Vist 395 ganger