TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• da har jeg kjøpt meg ny spiller DEHP-770MP

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #92690  av sindrejl

Fet sak dette.. utrolig fornøyd og anbefales sterkt når den en gang nå kommer til norge:

Bilde
http://www.pioneerelectronics.com/pna/p ... 38,00.html

legger ut bilder av montasjen med bilpc'en og gps imårra da jeg skal kable litt.. derimot er forsterker og høyttalere solgt i påvente av noe råere så ser nok litt "tomt" ut der for augonblikket (vi må jo alle gjøre oss klar til db drag til mai)

#92708  av @lpher

Denne kommer ikke til Norge, Sindre :) En utgave med samma designet på fronten, innebygd Bluetooth handsfree og ikke minst ordentlig FM-radio gjør derimot det...i løpet av Mai/Juni :D

Meeen...tøff er den jo åkke som da :D

#92720  av CelicaTurbo

kunne tenke meg den der ja, men prisen (i Norge) er vel sikkert noe jeg ikke kunne tenke meg dessverre :roll:

#92729  av @lpher

CelicaTurbo skrev:kunne tenke meg den der ja, men prisen (i Norge) er vel sikkert noe jeg ikke kunne tenke meg dessverre :roll:

Hihi :D Pioneer DEH-P70BT som den jeg snakker om...vil få en veil. pris på 4.990,- :)
Sist redigert av @lpher den 07 mar 2005 13:47, redigert 1 gang totalt.

#92734  av sindrejl

denne har fm ;) kosta meg ca 3500,- inkl moms

#92735  av sindrejl

@lpher skrev:Denne kommer ikke til Norge, Sindre :) En utgave med samma designet på fronten, innebygd Bluetooth handsfree og ikke minst ordentlig FM-radio gjør derimot det...i løpet av Mai/Juni :D

Meeen...tøff er den jo åkke som da :D
jeg får selge den før den nye kommer da ;) keep me updated :D

#92738  av seini

Innebygd Bluetooth handsfree!! :D :D :D :D

#92739  av @lpher

sindrejl skrev:denne har fm ;) kosta meg ca 3500,- inkl moms
Fm ja...men forskjellen ligger i stasjoner i oddetall eller partall..så å få inn europeiske stasjoner krystall-klart er nok science fiction er jeg redd :)

#92740  av @lpher

sindrejl skrev: jeg får selge den før den nye kommer da ;) keep me updated :D
Shure thing...men du handler jo direkte av Pio du din snik :D

#92741  av @lpher

seini skrev:Innebygd Bluetooth handsfree!! :D :D :D :D
Yepp! Better believe it! :D

#92818  av sindrejl

@lpher skrev:
Fm ja...men forskjellen ligger i stasjoner i oddetall eller partall..så å få inn europeiske stasjoner krystall-klart er nok science fiction er jeg redd :)
hørt sånnt ifra? ;) Har europeisk radio på min spiller jeg såklart :D ellers hadde jeg aldri giddet kjøpe den ;)

#92867  av @lpher

sindrejl skrev:
hørt sånnt ifra? ;) Har europeisk radio på min spiller jeg såklart :D ellers hadde jeg aldri giddet kjøpe den ;)
Ahh...den er modifisert ja...det hjelper på radiomottaket ja...men dessverre ikke på garantien :)

#92868  av espenk

@lpher skrev:
Her synes jeg du bør gjøre litt bedre forarbeid før du kommenterer, @alpher ;):D

- Fornøyd eier av DEHP-7700MP (med europeisk radio ;))

#92871  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev:
Ahh...den er modifisert ja...det hjelper på radiomottaket ja...men dessverre ikke på garantien :)
joda fordi den som modifiserer den er dem som selger dem :) synes jeg aner en som er litt sjalu jeg? ;P ;P nei det er klart det har sine bakdeler ja..det som irriterer meg mest er at det ikke står navn på hva radiostasjoner man har valgt.. "p4", "mpe3" osv.. dessuten er det jo et helvete om noe skjer.. men siden denen ikke finnes i norge før en stund så ble det denne løsninga ;)

#92878  av @lpher

espenk skrev:
Her synes jeg du bør gjøre litt bedre forarbeid før du kommenterer, @alpher ;):D
Unødvendig i dette tilfellet da disse forlater Pioneer fabrikken med US-fm-radio :) ..og den blir i ettertid åpnet og modifisert av diverse "businesses" overe there...for så å selges billig i europa :)