TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DA...er endelig anlegget under bygging....

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#84537  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:
du så litt (ekstra) lubben ut på det bildet der ja :D
Piss meg i ****!! :D Skal vise deg EKSTRA lubben jeg! :D

@lpher
viser da det hver dag du? :D

#84538  av chris

@lpher skrev:...ble vel mye aktivitet i denne tråden gitt :D Ser ut til at vi må få litt fortgang i bygginga Chris? :D

@lpher
yepp.. må nok ta en kveld i monteringshallen nå snart ja ;)

#91374  av @lpher

DA...er endelig bagasjeromet under oppbygging :D

Har tatt noen bilder av det lille vi har rukket å gjort...men glemte selvfølgelig kameraet på jobb :) Skal på jobb og forsette i morgen også...så jeg vil poste bilder i løpet av morgedagen :)

Men for å stilne den værste nyssgjerrigheten...så kan jeg vel si at det blir en løsning med enten 2 stk 12" eller 3 stk 10" som jeg ikke har sett i mkIV Supra før ihvertfall :D

Må foresten rette en ekstra takk til Karl for en par enkle, men høyst nødvendige, snekker-triks :D

#91563  av @lpher

Update:

Glemte jo SELVFØLGELIG kameraet i dag også da! :D Bilder kommer med andre ord over helgen :D

#92089  av KK-ma70

@lpher skrev:
Må foresten rette en ekstra takk til Karl for en par enkle, men høyst nødvendige, snekker-triks :D
Ikkeno å takke for... lærer noe nytt hver dag. Bare si ifra neste gang dere skal i hallen, så kan jeg komme å se på da også. Kansje jeg tar med meg noen MDF plater selv og begynner så smått. Må jo prøve å bli færdi en gang jeg også. helst før jeg sender bilen til TOYPARTS. For når den kommer opp igjen blir det vell bare kjøring:)

#92230  av tojo

@lpher skrev:Update:

Glemte jo SELVFØLGELIG kameraet i dag også da! :D Bilder kommer med andre ord over helgen :D
Hmmm bilder takk. :wink: (Spennende :P )haha

#92246  av GT_rider

@lpher skrev:Update:

Nærmer seg stygt helg her nede :wink: :wink:

#92265  av @lpher

Godt poeng :D Sånn som schedulen min ser ut nå..så blir det tidligst lørdag :) Men vi er ikke kommet så langt som jeg hadde ønsket da vi ikke fikk gjort noe i denne uka... :)

#92733  av @lpher

Ble ikke så mange bilder gitt :D

Men for å gjøre det hele litt mer exciting så kan jo jo dere fortelle meg, utifra dette bildet, hva som er planen? :D
Vedlegg
DSC01141.JPG
DSC01141.JPG (354.82 kiB) Vist 932 ganger

#92753  av karaba

Hvordan skal du få plass til barnevogna nå 8)
Hva er du egentlig driver med baki der?

#92755  av @lpher

karaba skrev: Hvordan skal du få plass til barnevogna nå 8)
Pffft! Den tid, den sorg :D
karaba skrev: Hva er du egentlig driver med baki der?
Det er nettopp det du skal fortelle meg :D

#92775  av KK-ma70

ser ut som du støper glassfiber...? for å tette eventuelle hull? Men det så mere ut som noe maling-lingnede saker... Sikker på at du vet hva du gjør?:) hehe...

#92889  av @lpher

KK-ma70 skrev: ser ut som du støper glassfiber...? for å tette eventuelle hull? Men det så mere ut som noe maling-lingnede saker...
Hihi :D Er nok støydemping den maling-greia du ser :)
KK-ma70 skrev:
Sikker på at du vet hva du gjør?:) hehe...
Har aldri påstått at jeg er tilregnelig heller jeg da :D

#93405  av @lpher

Noen som begynner å ane tegninga nå da? :D

Har foresten fått montert inn RF Power coaxial-høytalere i de originale kassene bak...og har endelig fått kobla de på for å få spilt dem inn....and all i can say is...YESSSSSSSSSS! :D Akkurat samma fenomenet som på ST182 Celican jeg hadde :D De originale høytalerkassene matcher RF høytalerne perfekt! Dette må høres for å kunne verdsettes! :D Midbass med SKIKKELIG trøkk i er vel stikkordet her! :D
Vedlegg
DSC01171.JPG
DSC01171.JPG (232.43 kiB) Vist 921 ganger

#93410  av @lpher

I tillegg til den sub-løsninga som såvidt begynner å ta form her :D ....så vil begge forsterkerne ligge i forkant nedfelt i gulvet bak en glassplate :)
Her er det snakk om på f-håret at det lar seg gjøre! :D

Tight fit er vel på langt nær ett dekkende begrep om hva hvor mye plass en RFT8004 og en T10001BD tar i bredda også! :D Drastiske løsninger må til for å få tingene på plass...is all i can say right now :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9