TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Passform "Supra" vinge?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #92567  av jijohans

Noen som har montert noe slikt på ST185? Erebuni eller WingWest? Dekker den orginal hullene eller blir det merker av gammel vingen som vises...?
Sist redigert av jijohans den 06 mar 2005 14:35, redigert 1 gang totalt.
 #92751  av @lpher

jijohans skrev:Noen som har montert noe slikt på ST185? Erebuni eller WingWest? Dekker den orginal hullene eller blir den merker av gammel vingen som vises...?
Går en AT180 her i Trondheim med original Supra-vinge..men jeg husker jo selvfølgelig ikke hvor mye justeringer han sa han måtte gøre :)

Skal forhøre meg med han som gjorde jobben når jeg støter på ham :)

#92779  av GT4 CS

Må dere slutte og nevne supra vinge her da :wink: Er ikke alltid jeg har med meg smekke og det er ikke spesielt kult og gå rundt med fult av sikkel på genseren min :D
Har sykt lyst på slik vinge selv.

#92969  av 2fastgt4

Eneste vingen jeg kunne tenke meg også 8)

#93020  av @lpher

2fastgt4 skrev:Eneste vingen jeg kunne tenke meg også 8)
Ditto! LOL :mrgreen:

#93041  av Insainz

Hehe, jeg vil også ha! Det går en rød ST185 med supra vinge i Elverum, eldre kar som kjører den. ser ut som om den passa perfekt!

Noen som veit og hva slags pris det er på noget sånt??

#93137  av Kjelliken

:D eg og vil ha..

#93140  av Insainz

Har sett noen til 3000,- ca men aner ikke kvaliteten.. Ingen som kan sjekke ut priser og passform? Kunne evt bestillt flere og fått litt extra tilbud :)

#93191  av @lpher

Insainz skrev: Hehe, jeg vil også ha! Det går en rød ST185 med supra vinge i Elverum, eldre kar som kjører den. ser ut som om den passa perfekt!
NÃ¥h...det var nok "noe" modifisering som skulle til ja :)
Insainz skrev:
Noen som veit og hva slags pris det er på noget sånt??
Disse (originale mkIV vingene) går fra alt fra 1.000,- til 3.000,- brukt i de fleste land....og den koster vel tett under 5.000,- ny om jeg ikke husker helt feil :)

#93195  av Dalan

Det ser mer ut som det er vingen fra MK6 GT4 WRC på den røde ST182'n Insainz, for det ser ut som den har de spacerne under vingen som WRC'n har.

Kan sjekke det i morgen, da han jobber rett over gata for meg.. :)

#93204  av Tor

Dalan skrev:Det ser mer ut som det er vingen fra MK6 GT4 WRC på den røde ST182'n Insainz, for det ser ut som den har de spacerne under vingen som WRC'n har.

Knisper du bilder og til oss?

#93205  av Dalan

Tor skrev:
Dalan skrev:Det ser mer ut som det er vingen fra MK6 GT4 WRC på den røde ST182'n Insainz, for det ser ut som den har de spacerne under vingen som WRC'n har.

Knisper du bilder og til oss?
Det skal jeg gjøre :)

#93422  av Insainz

Huff og huff..du har rett Dalan! Jeg som roter :oops:
Det er den kenwood bilen du mener? Synes det er like fint jeg men :)

#93477  av Dalan

Insainz skrev:Huff og huff..du har rett Dalan! Jeg som roter :oops:
Det er den kenwood bilen du mener? Synes det er like fint jeg men :)
Det er den jeg mener ja :)
Synes den vingen passer bilen veldig bra.

Han dro selvfølgelig hjem før meg i går, så rakk ikke knipse bilder til dere andre.. :?

#93608  av Toyota4ever

Insainz skrev:Har sett noen til 3000,- ca men aner ikke kvaliteten.. Ingen som kan sjekke ut priser og passform? Kunne evt bestillt flere og fått litt extra tilbud :)
Ja, det hadde vært kult vis noen som har litt peil, hadde gidda og titta litt rundt etter vinger :?:
Virker som det er en del folk som er interessert i å skaffe seg en slik, og jeg er iblandt dem.
Har nettopp solgt snø scootern så nå er pengeboka tyngre eller hva den bruker og være.
Å da er det kunsten og bruke simolonene fornuftig(på bil altså :twisted:), for bort blir de uansett :cry: