TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem er med pÃ¥ Cruising fra trondheim og til ACR.sommertreff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#92554  av GT4 CS

Er selvfølgelig med jeg og, med min privat sjåfør neemi :D

#92558  av TOYPARTS

MR2turbo skrev:Toyparts, du skal og kjøre Hiace oppover?
har solgt hiacen min og kjøpt meg nisan patrol, men regner ikke med å kjøre den, blir nok supra

#92611  av Speeder

Jeg henger meg også med fra trondheim. Får starte en tråd om kolonne fra østlandet også kanskje :)

#92640  av Neemi

GT4 CS skrev:Er selvfølgelig med jeg og, med min privat sjåfør neemi :D
:D
Vi skal jo via Kristiansand og så runden på vestlandet før vi drar oppover.
Kanksje noen vi kunne truffet i Stavanger eller Bergen som vi kunne kjørt videre til Trondheim med?

#92671  av funkes

Kjelliken skrev:
funkes skrev:NÃ¥r? :oops:
:? sommer treffet på ACR er fra fredag 10-12 juni så da blir det vel avreise for de fleste fra rundtom i sør norge den 9 juni og felles kolonne fra Tronheim fredag den 10 juni..

For de som ikke har fått dette med seg. :wink:
Har fått med meg at det er sommertreff ja, men har ikke pugget dato :)

#92700  av Magne

Dersom jeg finner ut at jeg drar er jeg med på kolonnen! (rimelig sikkert da... hehe :D )
Men noe kjedelig å kjøre aleine fra Åsgårdstrand (Horten/Tønsberg området) helt til Tronheim! Noen flere fra Vestfold som skal oppover denne veien?

#92719  av spkstrp

hm nesten som jeg blir missunnelig, kanskje jeg hiver meg med med sunnyen ? :P

#92789  av Kjelliken

Neemi skrev:
GT4 CS skrev:Er selvfølgelig med jeg og, med min privat sjåfør neemi :D
:D
Vi skal jo via Kristiansand og så runden på vestlandet før vi drar oppover.
Kanksje noen vi kunne truffet i Stavanger eller Bergen som vi kunne kjørt videre til Trondheim med?
Vel bare og slenge seg på der det måtte passe best. Vet at for meg og Wilman og Kennethx, garanert vil reise fra bergen tidlig Torsdags morgen. Toyparts og Amund er sikkert med også med kansje Snurre også med...
Så bar å gi en lyd vi avtaler litt nermere tid og sted for avreise.

#92797  av GT4 CS

Høres meget bra ut Kjelliken :D

#93094  av MR2turbo

Neemi, Vi fra stavanger kommer nok til å kjøre raskeste veien over fjellet når vi skal bortover, men det er da bare å henge seg med ;)

Toyparts, oki :)

Er det ikke noen flere enn jeg og Morten som skal kjøre fra Stavanger området??? :)

#93106  av Neemi

MR2turbo skrev:Neemi, Vi fra stavanger kommer nok til å kjøre raskeste veien over fjellet når vi skal bortover, men det er da bare å henge seg med ;)
Hvilken dag/tid drar dere da?

#93119  av Mr2Nyter'n;p

Er nok med i kolonna jeg også 8) Siden det er uvisst om fruen blir med er det jo PERFEKT med kolonne hvis jeg ender opp alene i bilen oppover :D

#94071  av ST205RR

flere som blir med oppover ??

#96846  av chris

Jeg har nå bestemt meg for å bli med, så da henger jeg såklart med gjengen. Blir vel at vi alle samles utenfor IKEA i Trondheim tidlig fredag morgen, vil jeg tro? Dette kan vi ta nærmere når den tid kommer.. med veibeskrivelse etc :)

#97530  av @lpher

Ser ut til at det spøker litt for kollonnekjøring for mitt vedkommende dessverre...Må trolig jobbe på fredag...så det blir vel til at jeg kjører etter jobb :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8