TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#93056  av Neemi

Ser selv problemet til daglig da jeg har to søstre som enda ikke er kommet til tenårene, men som allerede fokuserer på hva de spiser og hvor mye.
Tror nok ikke det er så alvorlig der i gården....enda.....og prøver jo som storesøster å være et godt forbilde.
Selv er jeg en av de heldige som kan spise nesten hva som helst og hvor mye som helst, men som pga høy forbrenning og høyt aktivitetsnivå ikke merker noe til det likevel.
Tilbake til lillesøsters.....hos den eldste er det veldig om å gjøre å passe inn og være en av de kule som har kjæreste og som er populær, og for å være det så må du ha kule klær og være med på det som skjer.
Selv var jeg en av de som var litt utenfor og ikke kul nok, men bare var med når jeg selv var så ung så har prøvd å prate litt søsterlig fornuft og håper jo at noe sklir inn.
Men om man tenker tilbake selv, så er det vel kanskje venner på egen alder man hører mest på?

#93076  av sw20

maria`n min har det litt motsatt... hun får stadig komentarer om at ho må begynne å spise, om ho e sjuk, eller spørsmål på skolen fra lærer om ho hadde spise problemer...

men e veit ikke om ei jente i verden e som kan jafse over en big mac så fort som det ho gjer...

men ho drive å e redd for å gå ned i vekt og e nesten litt sjenert for å gå rundt i bikini på stranda for ho veit liksom ka folk tenke...

tror nesten det e verre for ho det en om ho hadde vert litt lubben..
her om dagen var ho kjempe gla for å ha gått opp en halv kilo........¨ :?

så det virker vel kanse litt begge veier..vi blir vel aldri fornøyd uanz....

litt dårlig bilde.. men :D ho e ivertfall søt........ :Då e må no bare få legge til at ho har sjikkelig deilig rompe......
kommer vel fra all ridinga....

så det e ikkje slik at ho ser ut som en pinne.. for formene e der.. det e bare det at ho e lang beint og smal....

kjenne e blir litt irritert over at folk må komentere hvordan andre ser ut...

ta lærerem henna foreksempel.. ho ser jo ut som ei berg sjøl..... :evil:
Vedlegg
d.JPG
d.JPG (19.97 kiB) Vist 1854 ganger

#93096  av mr_2

sw20 skrev:
litt dårlig bilde.. men :D ho e ivertfall søt........ :Då e må no bare få legge til at ho har sjikkelig deilig rompe......
Et bilde for vurdering fra oss andre? :P :P

#93108  av Fredrik

mr_2 skrev:
sw20 skrev:
Et bilde for vurdering fra oss andre? :P :P
Trur han driter i hva vi her inne mener (selvom det er ei søt jente).. ;)

En ting man bare er nødt til å få inn i huet, er at man skal drite i hva andre sier! Man er den man er og hvis folk ikke aksepterer det så er dems problem, ikke ditt..
Har selv vært ett lite mobbe-offer på skolen og fant fort ut at det var bare å snu ryggen til.. Det endte faktisk opp med at jeg blei kompis med flere a mobberne (for å gjøra en lang historie kort :))..

Og slankepress blant jenter har mange grunner, men dissa "supermodellene" vi hører så mye om er med på å ødelegge MYE!

#93120  av Neemi

Og siden vi er inne på å drite i hva andre mener....de aller fleste gutter mener at kvinnedagen bare er tull, mens jeg synes det er koselig med en slik dag (dere guttene kunne kanskje fått en dere og, men ifølge mine kvinnelige kollegaer så er deres dag hver dag :P )

Så derfor vil jeg benytte sjansen til å gratulere den kvinnelige delen av forumet med dagen.
Nyt den! :wink:

#93122  av Mr2Nyter'n;p

Sier jo mest om kvinnene da... At dem MÅ ha en egen dag... Hehe... Typisk kvinnfolk... Kjøper gubben seg ny bil, MÅ kvinnfolket ha noe også.. Kanke hu ta opp sitt eget lån og handle f.eks? Neida... Gubben må betale... Mannen er i sannhet i krise...

Men for all del... Gratulerer med deres heeelt egne dag, kvinnfolk... :D

Behandler min kvinne som om det var hennes dag hver dag året rundt jeg... God indikasjon på det er at hu ikke engang visste at det fantes en kvinnedag... Da gjør man som mannfolk jobben sin godt nok :wink:

#93163  av sw20

Fredrik skrev:
En ting man bare er nødt til å få inn i huet, er at man skal drite i hva andre sier! Man er den man er og hvis folk ikke aksepterer det så er dems problem, ikke ditt..
Har selv vært ett lite mobbe-offer på skolen og fant fort ut at det var bare å snu ryggen til.. Det endte faktisk opp med at jeg blei kompis med flere a mobberne (for å gjøra en lang historie kort :))..
har litt sammehistoria e.. men dei som e måtte leve med på barne skolen (var minst i klassa og likte ikkje å vere med å ødelegge ting bare for å ødelegge...så da var man litt ut.....)
:cry:

mange av dei som var tøffest i klassa mi på barneskolen sliter no med narko og nerver å san dritt...

har blitt go venner med den jengen og no da etter at e kjørte ei jente på sjukehuset for pomping

e såg at ho satt igjenn etter at dei andre hadde dribba se bortover veien uten en gang å merke at ho satt igjen,
gjekk bort for å se ka det var og da ramla ho i armane mine og var nesten heilt bedøvd... lav puls å greier...

løfta ho bort til mercen og fikk hjelp av en eldre mann å løfte ho inn i baksetet...

kjørte ut på sjukehuset hvor e blei møtt av masse folk, for han gamle mannen hadde ringt å sakt fra ka som kom...

ho har no heldigvis slutta å henge med den jengen no da og e tror ho har komt se på skolen igjen i år...

anyway

heilt enig med dere i det at man ikkje skal la andre bestemme over seg... men man kan jo bare se hvor stor inflytning reklame har på oss menesker...

#93168  av GT_rider

Kvinnedagen ja.. Lurer litt på hvem og når den blei oppfunnet?? På 70tallet?? Correct me if Iam wrong. Men jeg har en følelse av at slikt slankehysteri som de kaller det, går over med alderen. Noen blir jo hardere angrepet enn andre, men jeg tenker på majoriteten av befolkningen.

#93270  av FireWalk

er det kvinnedagen vi diskuterer nå?? damn ... jeg er borte fra denne tråden i noen få timer og jeg har allerede falt av lasset! :shock:

#93281  av Neemi

Kom ingenting positivt ut av det allikevel siden gutta her som forventet var kjempepositive til denne dagen :roll:

Ellers kan det fortelles at våren har kommet til Oslo.
Veiene er bare her ute, og det er for øyeblikket 2,5 minusgrader og strålende sol.
Pleier bli varmere utover dagen så da smelter det siste som er igjen.

*drømme om varme sommerdager med mr2en*

#93291  av Marlboro

Er flott vær her ute og :) Bittelitt kaldere her da siden det ligger litt lenger mot nord...

#93293  av jumbo

Heh, for min del har jeg ikke noe stort forhold til kvinnedag, hverken positivt eller negativt. Angår meg helt enkelt ikke - dersom kvinner synes det er kult med egen dag - helt greit for meg, bare ikke forvent at jeg skal mene noe om det :D

Er dog litt paradoksalt at man i likestillingens navn oppretter noe for ett kjønn og ikke det andre :lol:

#93295  av kaimagne

Hva mener du nå? Er ikke de resterende 364 dagene våre? ;)

#93301  av FireWalk

Neemi skrev:Kom ingenting positivt ut av det allikevel siden gutta her som forventet var kjempepositive til denne dagen :roll:

Veiene er bare her ute, og det er for øyeblikket 2,5 minusgrader og strålende sol.

Hehe... Kvinnedagen ja.. den er vel kanskje litt oppskrytt siden jentene nå på de fleste områder har like rettigheter som gutta, og på noen områder har de faktisk bedre rettigheter.. og sosialt sett så snurrer jo jentene som regel guttene rundt lillefingeren når de måte ønske det... så det er jo ikke slik det var for 100 år siden der jentene ble tvunget inn i ekteskap som 14 åringer med en gammel gris på 40 år hvorpå de måtte gjøre alt han befaler :) når det kommer til romantiske sammenhenger i dag så er det vel jentene som sitter med siste ordet vil jeg tro ;)

Så våren har kommet til oslo altså? ser jaggu ut som om den har kommet til Ålesund og... iallefall midlertidig.. det er bare veier, lettskyet oppholdsvær med sol inneimellom, og det er hele 7,5 varmegrader ute!!! woho!! ;)

#93307  av GT_rider

Neemi skrev:Kom ingenting positivt ut av det allikevel siden gutta her som forventet var kjempepositive til denne dagen :roll:

Er verken positiv eller negativ til kvinnedagen. Like greit å ikke mene noe om den i det heletatt..
Og du markerte kvinnedagen med tog og greier da??

Her har våren gitt en smakebit av seg selv også. Sol, nesten skyfritt, og bare veier. Nesten. Der det ikke er sol, kan det være farlig glatt...belive me :oops:
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 1166