TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skyline lykter til mr2?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #93409  av saftisme

finns det, og hvor bestiller man det? noen som har bilder med mr2 med det? :D det er jo sykt fett da

#93427  av Erlend

Snakker du front eller baklykter? Personlig har jeg vanskelig å se for meg hvordan dette kan bli fett uansett men.

#93439  av saftisme

Erlend skrev:Snakker du front eller baklykter? Personlig har jeg vanskelig å se for meg hvordan dette kan bli fett uansett men.

baklykter :)

#93440  av saftisme

heeeeeey
Vedlegg
Syntes det er kult med skyline lykter jeg men :D
Syntes det er kult med skyline lykter jeg men :D
579560-bilde1-baksolnedgangretusj2.jpg (5.71 kiB) Vist 1389 ganger

#93455  av FireWalk

de ser ut som pupper !!! :D det var iallefal det første jeg tenkte når jeg så dem... men de var jo forsåvidt stilige de der. Litt ferrari preg over dem. :P

#93457  av GT4 CS

Litt sent på natten og litt tvilsomme sider som besøkes firewalk :wink:
Jeg er sulten og kakesyk om dagen, så det første jeg tenkte på var smultringer :D

#93458  av FireWalk

GT4 CS skrev:Litt sent på natten og litt tvilsomme sider som besøkes firewalk :wink:
Jeg er sulten og kakesyk om dagen, så det første jeg tenkte på var smultringer :D
hehe...:lol: :lol: kanskje litt sent ja :P er du undercower politi eller? :-) du avslørte deg selv nå... Smultringer.. :wink:

#93459  av GT4 CS

Hehe, fillærn assa, der gjennomskuet du meg. Er vel ikke snut akkuratt, men får til stadighet slengt tyttebærpolti etter meg på jobben :lol: Prøver alltid høfflig forklare folk at det heter tyttebærpurk. Og ang smultringer så er det mye fint med de, du kan spise dem, du kan børne donuts med bilen, er en tin til med smultringer som jeg trur er litt på kanten, men har med baking og smultringstativ og gjøre :D

Eller er jeg bare sendt hit av Kjell Magne Bondevik for og overvåke deg?? Mange muligheter her , mohahahahahahaha 8)

#93547  av Erlend

saftisme skrev:baklykter :)
Tar det tilbake :) Skal du satse på et sånt prosjekt, saftisme? Du får finne noen flere bilder og skrive litt om hvordan du planlegger å gjøre dette :)

#93578  av Erlend

Revision 6-lyktene ser ut som sirkuslys synes jeg da... Ville ikke bli sett i nærheten av de der personlig :) Gå heller for Skyline-lyktene du ;)
 #93666  av Dreaz

saftisme skrev:finns det, og hvor bestiller man det? noen som har bilder med mr2 med det? :D det er jo sykt fett da
mer ferari syns nå jeg da...
Vedlegg
F355yrs.jpg
F355yrs.jpg (41.95 kiB) Vist 690 ganger
 #93668  av FireWalk

Dreaz skrev:
saftisme skrev:finns det, og hvor bestiller man det? noen som har bilder med mr2 med det? :D det er jo sykt fett da
mer ferari syns nå jeg da...
SÅååå gjennomført styling da, også ødelegges det hele med to små puslete enderør.. kunne jo gått for noe skikkelig dimensjonerte krom rør da.. hehe..