TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fikk en STOOR pakke i dag!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #93530  av FireWalk

I dag kom stylingen min! Endelig!! :)) Kaminari Kit til MR2 MK2. RÃ¥tt! :)

kløør etter å få på dette nå.. men er mye som gjenstår enda før det er på plass..

Jeg får sende en STOOOR takk til Gunnar (2000celica) som har hjulpet meg med det meste vedr. denne stylingen. Uten han hadde jeg neppe sittet her med styling i dag :-) Han har også odnet ut og videresendt pakken til meg osv. Kjernekar! :-)

Legger ved noen bilder av stylingen :)
Vedlegg
5.JPG
5.JPG (21.7 kiB) Vist 1589 ganger
4.JPG
4.JPG (22.56 kiB) Vist 1589 ganger
3.JPG
3.JPG (33.29 kiB) Vist 1589 ganger
2.JPG
2.JPG (35.49 kiB) Vist 1589 ganger
1.JPG
1.JPG (42.95 kiB) Vist 1589 ganger
Sist redigert av FireWalk den 10 mar 2005 14:14, redigert 1 gang totalt.

#93532  av FireWalk

flere :)
Vedlegg
8.JPG
8.JPG (20.26 kiB) Vist 1587 ganger
7.JPG
7.JPG (20.54 kiB) Vist 1587 ganger
6.JPG
6.JPG (31.51 kiB) Vist 1587 ganger

#93534  av FireWalk

ferdig montert burde det da bli omtrent som dette.
Vedlegg
mr2c.jpg
mr2c.jpg (16.42 kiB) Vist 1584 ganger
91MR22.jpg
91MR22.jpg (13.94 kiB) Vist 1584 ganger
91MR21.jpg
91MR21.jpg (12.99 kiB) Vist 1584 ganger

#93535  av The Doctor

Grattis!!!! Dette blir MAGERT :!: 8)

#93536  av Neemi

Ser kjempebra ut :)

Skal du montere selv eller sender du vekk?

Mitt er ferdig i produksjon i dag, så skal ratt se at jeg har et kit i stua (vet ikke helt hvor jeg skal få plass men) neste uke også :D

#93537  av Azrael

Grattis!!! Detta blir nok gromt :D

Men hvordan passer dette i forhold til de doble eksospottene du har på bilen din nå? Er "hullene" på den nye fangeren store nok?

#93538  av FireWalk

Azrael skrev:Grattis!!! Detta blir nok gromt :D

Men hvordan passer dette i forhold til de doble eksospottene du har på bilen din nå? Er "hullene" på den nye fangeren store nok?
Takker!! tror det blir bra dette her ja!

Hmm.. ja de doble eksosrørene blir et problem.. åpningen er vel en cm eller to liten... vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det enda.. jeg er veldig FAN at de doble eksosrørene på hver side da... syntes det ser litt mer stilfult ut enn en SVÆÆÆÆÆÆR på hver side.. hehe.. det er slik alle rånerene har.. :? Lurer på om det kan la seg gjøre å pusse det til slik at det blir plass.. modifisere passformen litt.. eller om jeg må krype til korset og sette på enkle enderør istedet... Det er jo ikke mye om å gjøre.. skal ta noen mål senere, så vet jeg litt bedre :) akkurat pakket det ut nå og gliser så jeg kjenner smaken av ørevoks i munnvikene her :) hehe...

#93541  av Azrael

Hehehe :lol:

Ja, de doble rørene på hver side er helt konge. Men hvis man ikke overdriver dim. av enkle rør på hver side, er ikke det så ille heller da. Men hvis det bare er snakk om 1 eller 2 cm kan det sikkert la seg gjøre å "modde" litt :) !

Lykke til uansett, og jeg forventer at det blir noe bilder her når det er ferdig.

#93559  av Fredrik

Ja, her må det flere bilder til!

Lykke til!

#93562  av espenk

Dette tror jeg blir veldig fint :D
Du har å legge opp flere bilder, FireWalk :)

#93564  av FireWalk

takker og bukker :-) Skal legge opp masse bilder av monteringen og det ferdige resultatet! :D

#93571  av Fredrik

FireWalk skrev:takker og bukker :-) Skal legge opp masse bilder av monteringen og det ferdige resultatet! :D
Nice!

Tenker tanken med å montere ett Kaminari kit på min framtidige MR2 :)
Ser veldig bra ut!

#93572  av cameleon

Grattis! Blir rått dette :D

Hva kom denne pakken seg på? total sum?
Har vært inne på kaminari flere ganger selv...

#93582  av FireWalk

cameleon skrev:Grattis! Blir rått dette :D

Hva kom denne pakken seg på? total sum?
Har vært inne på kaminari flere ganger selv...
Vanligvis blir det vel heller dyrt.. men jeg og celica2000 bestilte sammen... så vi fikk en ultra-bra deal :) sparte oss masse penger ved å bestille sammen.. Fikk justert ned verdien også så vi betalte fiiiint lite i skatter og avgifter til bondevik & co også.. ;) 5 dager med flyfrakt til Norge. Rimelig rask levering :)

men details ang frakt må du nesten høre med han om.. :)

er ialefall mektig fornøyd nå.. bare lurer på¨hvor jeg skal gjøre av stylingen nå... den ligger i skrivende stund utover stuegulvet her... og der kan den jo ikke forbli... : :P

#93586  av saftisme

Sett det på :D blir bra det! grattis