TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lakkere bilen til vÃ¥ren... Farge!??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #93717  av Magne

Som topic... skal altså lakkere bilen om ikke så fryktelig lang tid. Bare våren kommer snart...

Men bilen min er altså rød. Vil ikke skifte farge fullstendig til blå eller whatever pga motorrom osv...

Noen som vet om noen fete rød farger? bilder? farge koder?
Eller eventuelt hvor jeg kan lete og se forskjellige farger?

STOR takk til de som kan hjelpe meg litt her... ! :)

#93718  av espenk

Candy Apple Red er jo en veldig fin rødfarge :wink:
Er ihvertfall en på forumet her med den lakken på sin MR2, fet farge :)

#93719  av Master

Volvo sin Passion Red ? :)
Vedlegg
volvo-xc90-puv-05.jpg
volvo-xc90-puv-05.jpg (15.94 kiB) Vist 1635 ganger

#93724  av celicat23

Ferrari rød.

#93729  av Dice

Jeg liker veldig godt min rød farge.

Toyota Super Red (tror jeg den heter, orginal)
* veldig objektiv* hi hi

Bilde

#93733  av Dalan

Hva er galt med Crimson Red? :D
Bilde

Hadde bilder av MR2'er med masse forskjellige rødfarger, skal se om jeg kan finne igjen de *søkemodus*

#93772  av Magne

er ikke crimson red den originale fargen til mr2 mk2 da?
Den er jo flott da.. men vil se etter noe litt mer spesielt... som ikke alle andre har.

Men hvis jeg skulle valgt en rød farge som crimson red ville jeg hatt endel lag med klarlakk over slik at den ble SHAINY! :lol:

#93777  av Goose

Skal til polen 29. mars. Kommer tilbake med et fargekart på bil lakk. Alt fra vanlige til veldig spesielle til cameleon lakk farger ;)

#93797  av Magne

Goose skrev:Skal til polen 29. mars. Kommer tilbake med et fargekart på bil lakk. Alt fra vanlige til veldig spesielle til cameleon lakk farger ;)
Jeg så den posten din med Lakkerings tur til Polen å greier... Men den turen til polen greier jeg ikke blitt med på. Har tenkt på det før faktisk men har bare ikke tid. :(

Men greier du ta med et ekstra fargekart?.. :)

#93798  av Goose

Jada, kan ta farge karta.. eller så kan du voerlatte bilen til meg vettu så kan jeg få den lakkert.. :roll:

Jeg skal dra til neste sommer med bilen så uansett så skal jeg poste ligende forespørsel om et år...

#93799  av Anders gullstein

Er det ikke Super Red II den heter den farga på Supra'n da? Uansett, så er de ganske fine de Super red fargene, har en veldig skarp farge. Slik som min som er Super White II, alle andre hvite biler virker beige i forhold :wink:

#93807  av tojo

Anders gullstein skrev:Er det ikke Super Red II den heter den farga på Supra'n da? Uansett, så er de ganske fine de Super red fargene, har en veldig skarp farge. Slik som min som er Super White II, alle andre hvite biler virker beige i forhold :wink:
Stemmer nok det. :wink: Supran er Super red II (lakk kode: 3E5)

#93839  av Toye

Til Goose!!!

Skal du få bilen din lakkert i Polen?

Pris/kvalitet på jobb???

-Takknemlig for svar :)

#93881  av Goose

Toye skrev:Til Goose!!!

Skal du få bilen din lakkert i Polen?

Pris/kvalitet på jobb???

-Takknemlig for svar :)
Lakkerig komemr på et sted mellom 6000-9000kr basert på hvilken bil det er og koronekursen...

Ja jeg skal lakkert min til neste år, og kvelitetten er bra:)

Sjekk forøvrig posten om dette her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... sc&start=0

#93948  av Dreaz

Anders gullstein skrev:Er det ikke Super Red II den heter den farga på Supra'n da? Uansett, så er de ganske fine de Super red fargene, har en veldig skarp farge. Slik som min som er Super White II, alle andre hvite biler virker beige i forhold :wink:
mk2 min er super red II men synes denne er for dyp blod rød.. er ikke så knall i fargen.