Bra du har funnet det du leter etter du og. Tro meg, jeg brukte laaang tid på å finne et kit jeg likte.. Jeg syntes egentlig MR2 er penest orginal. Mesteparten av stylingen an får til den gjør at bilen ser er ut som andre biler.. og ikke så skjelden og orginal som den faktisk jo er i utgangspunktet. Skulle jeg ha styling måtte det bli noe som rett og slett forsterket det allerede pene intrykket bilen gir. Og det gjør kaminari stylingen synts jeg. Kjekt at så mange er enig og syntes kitet er pent! hadde vært værre om samtlige gratulerte med meg mitt livs største tabbe
det faktum at flere nå ser ut til å ville ha lignende kit tar jeg somet komplement.
Og dere må gjerne handle med invision! manageren heter Gerald og er den flotteste karen jeg har handlet med noen gang. Han svarer kjapt på E-mail og tar seg tid til å skrive selv om han er en veldig opptatt mann. Han følger opp kundene og følger opp selv etter at varene er solgt og sendt.. Har også snakket med han på telefon, og det er en meget trivelig kar som oså er til å stole på

de har flere typer kit på den siden der, så det er bare å velge å vrake! absolutt å annbefale!
ken hende jeg må ha meg en tur på Gatebil også nå i år når jeg får på styling og greier