TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gt4 nok en gang

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #94002  av larsst185

Yes,da er det vel såpass bankers at jeg kan gå ut med det offentlig:)
Jeg solgte som sikkert mange vet gt4n min i fjor sommer og fikk samtidig en 92 modell mr 2 i bytte.Skjønte egentlig kjapt at jeg hadde gjordt mitt livs tabbe,savner den bilen så jeg nesten gråter meg i søvn hver kveld.....å sånn kan man jo ikke ha det...så på fredag da denne dukka opp,gjorde jeg kort prosess og kjøpte den :D Så nå er jeg stolt eier av både gt4 og mr 2.Hurra. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=

#94004  av ToreGTi

Grattis..rimelig god pris på den ja!

#94005  av larsst185

ja.det var det jeg og mente

#94018  av @lpher

WOW! Ikke noe å si på prisen nei! :D Grattis! :D

#94019  av Marlboro

Ingen heftelser? Ingenting galt? Da var jo det et røverkjøp! gratulerer!

#94020  av larsst185

ingen heftelser.og ingenting galt som jeg vet...Er litt spent kan man si.tror det blir bra greier :D

#94021  av Marlboro

Håper du hart lært leksa di nå...det er mange ting du kan selge før du selger Celican, som f.eks: hus, hytte,båt, tv, klær, sko og ei nyre...og hvis du virkelig elsker bilen din...deg selv hehe

#94022  av larsst185

jepp,aldri in a million years blir den bilen solgt igjen. :D

#94031  av GT4 CS

Kan virke som du har gjort et røverkjøp her :)
Grattis med ny gromm bil :D

#94033  av Gjertsen

Gratulerer som alle her sier ja:)
men han som solgte, har tydeligvis ALT for mye penger. er jo snakk om at han kunne nesten fått dobbel pris på den. *riste på hodet*
MEN. BRA for deg det da Lars :D

#94061  av Tor

Grattis med ny bil. Hadde ikke du en del deler til GT4 for en stund siden? Noe igjenn?

#94068  av CelicaTurbo

Fantastisk pris ja, og gratulerer med Celica igjen :) Men, egentlig litt skuffende at folk selger bilene såpass billig for det senker folks forventinger til hva andre skal selge sine biler for, og disse bilene er verdt mye mer enn 80.000 selv i dårlig stand. Men men, det er biler som krever litt tålmodighet å selge og om selger bare vil bli kvitt bilen da gjør jo prisen nytten og noen andre med hjerterom for bilen kan ta over eierskapet :)

#94085  av Kjelliken

:D det der må jo være ett røver kjøp Grattis håper du blir fornøyd :wink:

#94089  av larsst185

Har jo kjøpt den usett men håper at det går bra likevel.selgeren virker som en seriøs kar og til den prisen har jeg ikke mulighet til å nøle så veldig.
Tor:Jeg har ennå noe deler til gt4 men mestparten tok nyeieren med seg.Det jeg har er feks:komplett bakstilling med diff,starter tror jeg,muligens dynamo,et par dempere,masse elektrisk,speedometer og turteller,slanger rør og anna dill.sikkert mye mer men må ha en liten varetelling først. :)

#94131  av tojo

:shock: Det var billig det! Lucky you :wink:
Grattis med nice bil. :D