TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bling-Bling lys... Til japser....?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #91571  av Zepticon

Hei...
Er det noen som vet om forhandlere som selger lys sett (hele lys greia med pærer reflektorer og alt) til japser? Har sett rundt men finner stort sett bare til Bimmer og andre tyskere.
Er ute etter slike med klart glass og masse crom, og helst sånn lys ring rundt pærene, som kan brukes som parklys...
Har sett dette på noen tyskere, men lurte på om dem var å oppdrive til japser?
 #93880  av Gjertsen

Zepticon skrev:Hei...
Er det noen som vet om forhandlere som selger lys sett (hele lys greia med pærer reflektorer og alt) til japser? Har sett rundt men finner stort sett bare til Bimmer og andre tyskere.
Er ute etter slike med klart glass og masse crom, og helst sånn lys ring rundt pærene, som kan brukes som parklys...
Har sett dette på noen tyskere, men lurte på om dem var å oppdrive til japser?
Du mener Angel Eyes når du sier du har sett ten ring rundt og brukes som parklys!
Vet man får dette til Honda Civic men ikke hørt om non andre japanesere

#93884  av Ã¸xseth

jeg vet om en som lagde slik til corollaen sin, han varmet opp plastikk rør/pleksi rør(husker ikke helt hva det var) å bøyde det til det ble en sirkel. han satte en lys diode i hver ende av røret. har bare sett bilde, men det ble ganske bra

#94027  av Zepticon

oki... må prøves... finne noe bøybart plexiglass eller en plexiglassring som jeg kan sette noen leds i....

Men hvordan kobler man dette til parklys? når de er montert?

#94032  av larsst185

pluss på parkpære holderen og minus til
gods er vel det enkleste..

#94130  av Zepticon

Kjempegreier... Om jeg prøver meg på dette skal jeg skrive Worklog om hvordan det går...

#94983  av Zepticon

Flott... Men er det noen som vet hvor man kan få kjøpt Crom-lys til bilen min? Mazda 626 94mod... Har sjekket de nettbutikkene jeg vet men ikke funnet noe...
SÃ¥ er det noen som kan hjelpe?