TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• LCD

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#90422  av @lpher

Tror nok jeg ville ha spandert LITT bedre utstyr på bilen min :D

Har du sett bildekvalitet på slike billig-skjermer? :D
Hvor tenkte du å montere den foresten?

@lpher

#90433  av spkstrp

hehe.... (nøffnøff) trykk på bildet med delfinen på... :roll:

#90434  av Dalan

spkstrp skrev:hehe.... (nøffnøff) trykk på bildet med delfinen på... :roll:
Hehehe, jævlig bra :mrgreen:

#90444  av @lpher

Hihi :D Oppløsninga på slike billig skjermer pleier som oftest å helle mot lego-oppløsning da :D

@lpher

#90503  av pmg

kan snakke med han etter hvert jeg kanskje jeg får "lånt" en skjerm og testet den. :)

#90611  av @lpher

pmg skrev:kan snakke med han etter hvert jeg kanskje jeg får "lånt" en skjerm og testet den. :)
ENeste som fungerer det :) Men ikke vent deg alt for mye hakeslepp med "Image resolution:336,900 pixels" da...oki? :)

@lpher

#94235  av EilertseN

jeg fikk faktiskt hakeslepp når jeg kjøpte en slik lcd skjerm.Fikk den gjennom en bekjent i totalimport for 1300kr. Har sett flere skjermer til 3-4 kr. som var greit samenlignbar med.

#94270  av pmg

han hadde testet den var ikke noe. men han har andre skjermer til en billig penge som fungerer bra, hadde en i forige bil og det fungerte finfint...

#94277  av @lpher

Alt fungerer jo i grunnen..til sitt bruk...spørsmålet er hvor kresen man selv ønsker å være :)

#94285  av pmg

hadde carputer i forige bilen 7" skjerm med touch og greier, var kult men ser ikke helt behovet lenger... hehe.. tok så lang tid å starte det opp ellers hadde det vært en grei løsning