TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MKIV Supra pÃ¥ nesset / Nordby (Vinterbro)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #94263  av Riseng

Jasså, en kamerat av meg sto tilfeldigvis bak en grå MKIV supra da den kjørte inn på Viking trafikkstasjon på nesset. Den hadde bulka fronten.
Noen som vet hvem her i nærheten som har Supra, eller hvem dette er sin? Han fikk ikke med seg registreringsnummeret, eller om den hadde prøveskilter eller vanlige. Han var opptatt med å le av "høhø det der kommer til å koste penger".

(ja, han er slem.. :cry: )

Uansett så stikker jeg ned å titter, er 4km borti her.

*info will come*

-Riseng

#94266  av spkstrp

huff trasig :cry: etter krasjet med mr2n har jeg lært. Neste bil skal være uten kasko (om mulig) så har jeg ikke råd til å krasje og må kjøre bestemor stil :mrgreen:

#94276  av @lpher

Ai ai....more info please...

#94279  av Riseng

Da har jeg vært nede å sjekka, men ingen supra :( De sa det hadde vært en der, men han hadde tatt den med igjen. Fyren ville ikke si noe spes.. Synd :roll:

#94296  av TurboKnut

@lpher skrev:Ai ai....more info please...
xx661

#94297  av Riseng

TurboKnut skrev:
xx661
Dette må forklares bedre hehe :)

#94317  av kaimagne

TurboKnut skrev:
xx661
Ikke den jeg så i Fredrikstad vel, som vi har prata litt om?? Tragisk hvis den har toucha noe hardt, meget fin bil!!

#94417  av Gjertsen

spkstrp skrev:huff trasig :cry: etter krasjet med mr2n har jeg lært. Neste bil skal være uten kasko (om mulig) så har jeg ikke råd til å krasje og må kjøre bestemor stil :mrgreen:
Uten kasko?`så du skal kjøre ansvar?
Å ta ting på forsikkringa lønner seg aldri utenom når det er over 40.000 i pris sånn ca. bedre å punge ut fra egen lomme.