TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• eh..bremser..??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #94378  av Kamelon

Eh..er veldig usikker her,men her er greiene.. :oops: når jeg kjører ned en(!?) spesiell bakke her i byen lyser den (!) lampen i dashbordet..har sjekket bremseveskebeholderen og den var på maks..hva er galt??bremsene kjennes fin ut..samtidig når jeg leita etter bremsevæsketanken såg jeg en annen tank frammi der..den var gul med to ledninger på toppen..den var på nesten minimum..hva er den til??har sett i instruksjonsboken,men den er på tysk og skjønner derfor ingen ting.. :oops: HJELP!!livredd for at bremsene plutselig ryker..hilsen undrende uvitende.. :shock:

#94380  av sexten

du har vel en "tank" for clutchvæske, og en for bremsevæske. det er vel meget sannsynlig at den tanken som var tom var den som gjorde at det lyste :) bremsevæsken er den nærmest "kanten" av bilen, mens clutchtanken er den nærmest "midten" av bilen. tror jeg :)

#94390  av GT4 CS

Ikke så vanskelig og se forskjell på de to, den til bremsene sitter på bremsekraftforsterkeren, og den andre sitter på en liten pumpe og denne tanken er som oftest minst :wink: