TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• corolla 92mod

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #94930  av Anderz

eg har ein corolla 92mod 1,3XLI.... det eg lurer på er kva styling kan eg kjøpe til den? var inne på http://www.trc-tuning.com og kikka litt, men er det E8,9,10 eller kva eg skal ha? og eg har 5dørs cupè, passer da stylinga til den? eller må det vere spes styling til 5 dørs? såg det bare var 3 dørs der...
er ganske grøn når det gjelder styling til corolla, så hadde vert fint med noken tips!

eg har og lurt på å skifte motor i bilen, får den er ikkje akuratt noken reserbil nå... :lol: kva er det enkleste, og evt. billigste eg kan gjere?
 #94996  av soarer

Anderz skrev: eg har og lurt på å skifte motor i bilen, får den er ikkje akuratt noken reserbil nå... :lol: kva er det enkleste, og evt. billigste eg kan gjere?
Jeg har motor/bremser/understell og sportsseter til Gti du kan få veldig billig ved rask avgjørelse. Bilen er rusten men kjørbar så du kan få starta opp og høre på den. Om du kjøper hele bilen, så er det bare å skru over delene som er ulike, og ta ledningsnettet til gti-motoren over i bilen din. Flott påskeprosjekt vel :wink:
 #95028  av Remi

soarer skrev:
Anderz skrev: eg har og lurt på å skifte motor i bilen, får den er ikkje akuratt noken reserbil nå... :lol: kva er det enkleste, og evt. billigste eg kan gjere?
Jeg har motor/bremser/understell og sportsseter til Gti du kan få veldig billig ved rask avgjørelse. Bilen er rusten men kjørbar så du kan få starta opp og høre på den. Om du kjøper hele bilen, så er det bare å skru over delene som er ulike, og ta ledningsnettet til gti-motoren over i bilen din. Flott påskeprosjekt vel :wink:
Ka du skal ha for den GTIen da? e den så kjørbar at æ får den til tromsø ? ka motorn har gått av km ?

#95100  av soarer

Den går for 10.000,- Du har pm :D
Vedlegg
HPIM0435.JPG
HPIM0435.JPG (30.02 kiB) Vist 95 ganger
HPIM0434.JPG
HPIM0434.JPG (10.01 kiB) Vist 616 ganger
 #95120  av Anderz

hadde vert konge! men akuratt nå har eg ikkje penger til sånt.. blir ikkje rik av å være i millitæret..)-;
hadde ikkje tenkt å begynne med noke før til sommeren/høsten, får da får eg nok meir peng å rutte med... men men... takk for tilbudet! (-;

#95522  av lasserj

du må se på E9, front og hekk skjørt passer på 5 dørs, men side skjørtene på sia passer nokk ikke på 5D, så da må du nokk kjøpe rieger skjørter til bmw eller noe sånt å tilpasse..

jeg byttet chassie på min gti i høst, kjøpte bilen i oslo i sommer, sinnsykt rustskadet, men strøkent motor/drivverk + interiør.
brukte 1,3l 3d fra finmark(99%rustfri), det var VELDIG mye arbeid, men ble bra etter 3-4 uker