TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye felger!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #94958  av Maverick

Jeg driver og lurer på noen felger til min '96 Carina.
Sånn som det ser ut nå så tror jeg det blir TSW Volcano.
Noen som tror dette kan bli bra på bilen? :)

Jeg fikk ikke satt de på for å se, men satte de ved siden av bilen for å få en liten feeling .. Magefeelingen var god.

Tenkte jeg skulle prøve disse i 7*17" med 215/40 dekk. Noen som vet om dette går bra? :roll:
Vedlegg
volcano_front_black.jpg
volcano_front_black.jpg (25.37 kiB) Vist 804 ganger

#94962  av Dalan

Tror det kan bli tøft på Carina E'n :D

#94965  av egotrip

samme felga som jeg har sett på det der :)

er det 7" så går de nok men 7.5 på 17 . da må du nok valse hjulbuene litt :P

*edit* klarer jo ikke lese engang jeg :P du skulle jo ha dem i 7 ;P
 #94999  av lexusmann

Maverick skrev:Jeg driver og lurer på noen felger til min '96 Carina.
Sånn som det ser ut nå så tror jeg det blir TSW Volcano.
Noen som tror dette kan bli bra på bilen? :)

Jeg fikk ikke satt de på for å se, men satte de ved siden av bilen for å få en liten feeling .. Magefeelingen var god.

Tenkte jeg skulle prøve disse i 7*17" med 215/40 dekk. Noen som vet om dette går bra? :roll:
Hei, maverick, de felgene var da ganske fine, blir sikkert lækkert!!! Kunne egentlig tenkt meg de på rollaen også, men da med 205/40 - 17....Vet du hvem som selger de? TSW blir vel solgt de fleste steder forresten...

Har forresten et continental 215/40- 17 liggende som du kan få veldig rimelig å slite ut... kan nesten ikke se at det brukt...(Slipper med 3 nye dekk)

#95012  av tinnion

Faen, de var råe, er akkurat slik jeg har forestillt meg på corollaen min til sommern.. Tror de blir veldig bra på Carinaen din.

#95433  av Maverick

Beklager at jeg ikke har svart dere tidligere, men jeg har vært uten nettforbindelse i 2 uker (!!!!!!!!!!). Blir helt hjelpesløs uten nett. Har bare hatt tilgang på skolen .. Joda, jeg tror felgene blir dritbra, bare synd at de kostet en del lapper (10 høvdinger med dekk) ..

Får bare se om pengene strekker til nå da, har nettopp flyttet inn i ny kåk og skal ha plasma tv også .. Dyrt å være kar :)

#95449  av celicat23

Jeg hadde 8,5x18 på min carina e, så hvis du ikke klarer 7x17 så.... ;-)

#95716  av Kjelliken

8) blir bare rått det der på bilen din skal du se
8)