TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har testa disse neonlysene?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#95053  av Azrael

LED skal ihvertfall være av bedre kvalitet enn NEON, tro også det skal bruke mindre strøm. Men dette er noe jeg ikke vet sikkert, har bare hørt det :wink:

#95106  av pkgrette

det er riktig vet du hehe lyst på sånt jeg å skal vi spørre om vi kan få grugge rabatt vis vi bestiller mange sammmen? :D :D :D 8)

#95113  av cameleon

Hadde neonlys på min forrige mr2. Helt kit under med bryter og alt. Kjøpte det hos bilradiospesialisten. Kontakt de og forhør dere om pris.

#95115  av saftisme

Dette er tilnå det billigste jeg har sett. Selv om man må huske å legge til MVA og Porto så blir det vel rundt 1500,- for et LED kit ikke Neon rør som de vanligvis selger.. så jeg tror dette er en veldig bra pris. eneste jeg tenker på er kvaliteten......

Vi burde høre da. hadde vært fint å fått det ennå billigre :D er det noen fler her inne som skal ha kit?

#95227  av pkgrette

hmm
jege r velidig intresert jeg azzå.. på en gruppebestilling.. vis 8) 8)

#95244  av Goose

er med jeg .. skal ha rød! 8)

#95447  av Goose

Har vært i kontakt med et firma i USA.
Dem selger mye neon og LED til biler.

Dem har en så kaldt 2.1mill LED kit
http://store.newlevelmotorsports.com/21micoledunk.html

Det skal vist være noe av det "råeste" man får tak i.

Prisen er: $154.99 + $141 i frakt med Fedx og da tror jeg at MVA i norge er betalt.

Gruppe kjøp?

#95553  av pkgrette

det hadde ikke gjort meg noe bar kom med pris det i kr skal jeg finne ut om jeg har råd til det:d 8)

#95570  av Goose

ca 1900kr inkludert frakt

#95571  av Azrael

Da vil det vel bli noe lavere hvis vi er flere som bestiller sammen (deler frakt)?

#95575  av Goose

Har spørt ham om frakt av 2 set og da svarte han 189 for frakte 2 set.

#95719  av sw20

neon e gromme greier...
blir man ikke lagt nokk merke til e det bare å sette på lysa så begynner folk å snu seg ganske kjapt...

var en liten gutt som tryna på sykkelen da e kjørte forbi en gang... snu seg for mye og for fort på sykkel e ikke lurt vist henda føller med...

syns synd i han så e stoppa.... han var heilt øsen.. lurte på om eva med i f and f.....

e sporte om det gjekk bra og om det va noe e kunne gjer...

han va ganske spak da han sporte om e konne bli med han hjem med sykkelen slik at han kunne få sitte på en tur å greie...

va no greit det...
blei faktisk en morsom kjøretur etter at han hadde forklart mora koffor han blødde og koffor e va der..

ho trodde e hadde kjørt på an... og var ganske sur da ho kom ut...
fikk no forklart alt.. og da syns ho det va gøy.. han var vist heilt hekta på japanske bila... og viste godt at e hadde en mr2...

etter kjøreturen på nesten en time kjørte e an opp til huset og der blei e bøtt av anter og beste mora og fotografering og full pakke....

så han skal få sitte på en gang til tror e... til someren med felgs an styling... hehe....
Vedlegg
ffd.JPG
ffd.JPG (15.98 kiB) Vist 1019 ganger

#95727  av FireWalk

Må vel bare hive meg på jeg og da :) Neon må man jo ha.. :p