TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Danmarks hurtigste 4x4 er endnu en Toyota

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#94632  av sleeper

hva går den bilen da???(402m)

ca hk?

#94639  av celicat23

sleeper skrev:hva går den bilen da???(402m)

ca hk?
Står på siden han linker til:

2004 med tiden 11.67 sek. på 402m.

#95269  av gtfour.dk

Hvad er den hurtigste tid der er kørt i en Celica GT FOUR på 402m i Norge !!

#95281  av CelicaTurbo

Jeg tror ikke det er noen GT4 som er blitt trimmet såpass mye her til lands enda. Dvs, det var en person fra nord i Norge med en st165 som for noen år siden skrøt på amerikanske forum at han kjørte 10-ere, han kom også med den del info om bilen og motor men det endte med at girkassen havarerte og blokkerte julene på stripen, med det resultatet at bilen ble totalvrak. Det skal være sakt at jeg har god tro på at hele denne historien var rent sludder og at denne bilen aldri eksisterte (ikke i denne tilstanden ihvertfall).

edit; vi har vel fire gt4'er under arbeid eller ok trimmet i landet som jeg kjenner til, to er her på forumet (sleeper og 2fastgt4), en har postet på http://www.alltrac.net men tror ikke han er aktiv her på forumet, men sleeper har kontakt med ham. Så er det en gt4 i østfold som det er gjort en del jobb på, men denne eieren er ikke aktiv på forumet og jeg har ikke fått statusrapport på denne det siste året. Uansett tror jeg ingen av disse har fått offisielle tall på 0-402m og jeg tror uansett ikke at dem kan måle seg med din bil. Kanskje sleeper sin bil kan komme med tilsvarende tall når den er ferdig, men jeg aner ikke hvor høyt mål han har satt seg med trimmingen av sin st165. Det er ingen st205 i landet som er mer enn moderat trimmet så langt jeg vet ;)

#95358  av sleeper

Bilen min blir nok ikke fult så rask som det, men har satt meg som mål med 400+ hester og 12sek på 402!

skal få testet det iløpet av året.