TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rom i dashbord pÃ¥ Celica mk6

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #95057  av CelicaGT

Noken som sitter på delenr til det rommet som kan sitte enten over eller under cd spelaren på mk6 celica. Har kun det dekselet som står toyota på, vil ha det rommet, men toyota fant det ikkje på delefilmen.

#95064  av CelicaGT

Heey! Avgårde til toyota imårra og bestille. Den posten der har ikkje eg lest :oops:

Thanx!!!

#95161  av @lpher

Burde kanskje ha vært sticky-post under bilstereo denne? :)

#95171  av CelicaGT

Har sjekka ut litt og funne ut at det rommet eg vil ha er det som er støpt ilag med resten av konsollen.
Står ein kræsja celica på toyota forhandleren som eg kanskje kunne få plukke ut av når den skulle sendast på skrapen. Heile dekselet koster sikkert skjorta og litt til.... :?

Bildet under er fra gamlebilen min.
På bildet er det rommet eg tenker på, ser no at det er støpt ilag med resten.
Vedlegg
Konsollen i gamle celicaen
Konsollen i gamle celicaen
konsoll.JPG (254.73 kiB) Vist 1258 ganger

#95189  av @lpher

Ahh...er det ikke dobbel-DIN i den du har da?

#95190  av CelicaDeath

CelicaGT skrev:Har sjekka ut litt og funne ut at det rommet eg vil ha er det som er støpt ilag med resten av konsollen.
Står ein kræsja celica på toyota forhandleren som eg kanskje kunne få plukke ut av når den skulle sendast på skrapen. Heile dekselet koster sikkert skjorta og litt til.... :?

Hva heter det sa du....hvem har gjort det slik...ville gjerne hatt det støpt i den fargen selv.....hmmm "kåt" :)

Hvor kan man få gjort det? Kan man kjøpe det "dekselet" i den fargen?

#95298  av CelicaGT

CelicaDeath skrev:
CelicaGT skrev:Har sjekka ut litt og funne ut at det rommet eg vil ha er det som er støpt ilag med resten av konsollen.

Hva heter det sa du....hvem har gjort det slik...ville gjerne hatt det støpt i
Har lakka det sjølv.

#95299  av CelicaGT

@lpher skrev:Ahh...er det ikke dobbel-DIN i den du har da?
Joda, er dobbel din i den eg har no, men var ikkje det på gamle bilen. Vil ha slik som eg hadde det i gamle bilen. No bruker eg begge Din opningane.
ein til skjerm og ein til dvd spelar.
Får snart ein dvd spelar med skjerm så da har eg ledig den eine din opningen og der vil eg ha det rommet som eg hadde på den gamle bilen.
Då må eg skifte ut heile dekselet.

uff vart rotete dette :D :D
Hard kveld igår :-)

#95311  av CelicaDeath

CelicaGT skrev:
CelicaDeath skrev:

Hva heter det sa du....hvem har gjort det slik...ville gjerne hatt det støpt i
Bare tarn ut så lakkern? Hvor får du kjøpt lakken da? :)
Har lakka det sjølv.