TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fikk en STOOR pakke i dag!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#95342  av cameleon

Fikk bare lyst til å slenge opp et par bilder av kaminarikittet på mk2 :wink:
Vedlegg
black2.jpg
black2.jpg (33.61 kiB) Vist 1067 ganger
black1.jpg
black1.jpg (40.44 kiB) Vist 1067 ganger

#95353  av Goose

cameleon skrev:Fikk bare lyst til å slenge opp et par bilder av kaminarikittet på mk2 :wink:
Dæven det ble fint... 8)

Som jeg sa. Kaminari er like fin på mr2 som det er på mk7 celica.... 8)

#95356  av FireWalk

Det er som å se en velskapt kvinne det der :-)

Men jeg har merket meg at mange velger å ikke montere på bakfangeren der? eller leppen som skal være bak der.. noen spesiell grunn til det kanskje? Er jo mulig det blir litt lavt med tanke på biler som er senket kanskje? eller er det andre grunner? bare et hypotetisk spørsmål.. har sett mange bilder av kaminari kit på MR2 og syntes det ser fett ut, men har merket meg at mange (iallefall en del av dem) lar bakparten forbli orginal..

#95408  av lexusmann

OOOOH!!!! Det ble jo helt konge, jo!!!! Den trøtte mk1'n på sida der kan jo bare rusle hjem og legge seg.....hehe
Tror også jeg hadde gjort noe sånt dersom jeg hadde hatt de penga....sukk...

#95628  av cameleon

FireWalk skrev:Det er som å se en velskapt kvinne det der :-)

Men jeg har merket meg at mange velger å ikke montere på bakfangeren der? eller leppen som skal være bak der.. noen spesiell grunn til det kanskje? Er jo mulig det blir litt lavt med tanke på biler som er senket kanskje? eller er det andre grunner? bare et hypotetisk spørsmål.. har sett mange bilder av kaminari kit på MR2 og syntes det ser fett ut, men har merket meg at mange (iallefall en del av dem) lar bakparten forbli orginal..
Jeg skal ikke garantere at dette er rett svar, men lurer litt på om det kanskje kan ha litt med eksospottene å gjøre. Virker ikke som om man kan ha all verden ut det kittet der. Men dette er bare vill tipping da :)

#95631  av FireWalk

ja du sier noe der. det går jo ikke med mine doble enderør på hver side iallefall.. i så fall må jeg modifisere.. er ca 2,5 cm for liten plass i bredden.. kunne jo modifisert det, men så igjen så vil jo de ovale buene under stikke ut og det ser jo ikke så veldig kult ut.. de er kun beregnet for enkle enderør åp her side så... må tenke ut noe lurt her... ser jo litt sånn halvgjort ut om man IKKE har den på også da.. :?

hmm.. tenke tenke... tror jeg må høre med min kompis reodor felgen.. han får til det meste... hehe :)

#95702  av sw20

skal vi sette det på snart???

e har en plan for korleis vi kan få til den bakenden der... å da skal det ikkje se halvgjort ut!!!

litt fiberduk og sparkel så blir det bra! :wink:

fikk foresten kjæft fordi e hadde så utslitte bakdekk her i går.... :roll:
kansje påtide å kjøpe se nye dekk??? hehe

#95710  av FireWalk

hehe.. fikk du kjeft?! av hvem da? Tør ikke å kjøre på våt vei i det hele tatt jeg med de bakdekka mine.... heh... er det rart jeg har tenkt å bytte til de orginale 14" felgene fra forige bilen? heh... de dekka der er jo en ulykke som venter på å skje... er dine like gale? skal i så fall godt gjøres.. hehe...
Vedlegg
og sist men ikke minst: slik ser fremdekka ut, slik skal de jo se ut bake også...
og sist men ikke minst: slik ser fremdekka ut, slik skal de jo se ut bake også...
P1010010.JPG (42.23 kiB) Vist 624 ganger
om dere ser godt etter kan dere skimte skyggene der sporene en gang var...
om dere ser godt etter kan dere skimte skyggene der sporene en gang var...
P1010007.JPG (37.76 kiB) Vist 625 ganger
hmm.. det er værre enn jeg fryktet.. ser jo trådene..
hmm.. det er værre enn jeg fryktet.. ser jo trådene..
P1010009.JPG (32.47 kiB) Vist 625 ganger

#95715  av sw20

nei det var onkelen min som hadde vist fram bilen MIN??? til noen..

tror du hadde parkert her inne en plass i forge uke....

#95717  av FireWalk

MEN! da begynner vi å sette på for å sjekke passform, samt tilpasse neste uke da? burde jo være fort gjort, er ikke den vanskeligste stylingen å montere det der tror jeg :)

#96791  av FireWalk

Jeg lovet vel å holde folket oppdatert. Nå har vi begnt å slipe ned stylingen, tok meg en tur inn til sw20 i dag og begynte så smått å pusse ned.. håper på å få ferdig stylingen + hellakkering av bilen innen neste helg. Om alt går etter planen. :)

Bilder:
Vedlegg
P1010049.JPG
P1010049.JPG (41.68 kiB) Vist 628 ganger
Vi brukte Lars Erik sin bil som "Mal" for å teste... ettersom min står på verksted for å fikse en liten karoseri skade..
Vi brukte Lars Erik sin bil som "Mal" for å teste... ettersom min står på verksted for å fikse en liten karoseri skade..
P1010048.JPG (47.45 kiB) Vist 629 ganger
Lars Erik Pusser :-)
Lars Erik Pusser :-)
P1010044.JPG (27.04 kiB) Vist 624 ganger
pusse pusse..
pusse pusse..
P1010043.JPG (62.91 kiB) Vist 625 ganger
Strødd utover plenen :-)
Strødd utover plenen :-)
P1010057.JPG (44.5 kiB) Vist 624 ganger

#96814  av sw20

dei kubbe fingrane da å den trailer sprekk.... off...

såg no ut som on e jobba og... hehe..

veit ikkje heilt ka vi skal gjer med den bak lippa e...
kansje fjerne alt på mitten?????
eller???
Vedlegg
P1010052.JPG
P1010052.JPG (44.1 kiB) Vist 625 ganger

#96823  av FireWalk

hmm.. vet ikke... blir litt teit det og da.. blir ikke noe symetri, blir liksom et stort svart Hull på midten da... det enkleste er vel å bytte til enkle enderør på hver side.. men jeg liker virkelig de doble som er der nå :\

det må da gå ann å modifisere detpå en eller annen måte, uten at det blir seendes fælt ut.. :?
Vedlegg
hmm....   ikke vet jeg...
hmm.... ikke vet jeg...
P1010050.JPG (49.85 kiB) Vist 628 ganger