TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fersk eier av '90 mod GT4!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#95302  av GT_rider

Er ikke bra med for mange bensinstasjoner. derfor har vi bare en shell, rettere sagt select. mye enklere :wink:

#95359  av grimfer

Neemi skrev:Får å lette på min lettere forvirrede hjerne nå....
Du pleier å være på Shell på Skedsmokorset, jeg tenkte på at Shell på Strømmen er det som gjelder, uten motorvei og forvirrede mennesker.
Og forøvrig er vi enige om at det er ingen Esso på Skedsmokorset, men på Kjeller og i Strømmen?? :lol:
:!: Aahhh, men teknisk sett er det vel to shell-stasjoner på korset? I alle fall iinnenfor området som regnes som korset? En på hver side av E6...

Men jeg skjønner hva du mener. Den nye stasjonen på Strømmen! Det er jo egentlig et bra "hengested", med sunn mat (McDonalds) like ved. For ikke å snakke om raskt oljeskift på det stedet som jeg ikke husker hva det heter. :)

#95385  av Neemi

grimfer skrev: :!: Aahhh, men teknisk sett er det vel to shell-stasjoner på korset? I alle fall iinnenfor området som regnes som korset? En på hver side av E6...

Men jeg skjønner hva du mener. Den nye stasjonen på Strømmen! Det er jo egentlig et bra "hengested", med sunn mat (McDonalds) like ved. For ikke å snakke om raskt oljeskift på det stedet som jeg ikke husker hva det heter. :)
To Shell-stasjoner på korset ja. My mistake :oops:

Shell på Strømmen er genialt sted det.....for de som er bil interesserte vel og merke.
Alle andre synes vel vi er en gjeng med idioter som ikke har annet å finne på.
Spiller ingen rolle for meg, utrolig sosialt og på sommerstid er det alltid folk å skravle med.
Til og med halv fem en morra vi kom tilbake fra streetmeet i Halden var det folk der :lol:
Raskt oljeskift får du på Kvickstop ;)
 #95406  av CelicaDeath

Vi får møtes en tur snart da....må jo se bilen din.

Er på jobb nå....vet ikke om det blir noe tur idag imed at dama igger hjemme hos meg + at jeg skal til Spania i morra....:) Men sender deg en pm med nummeret :)

#95420  av grimfer

Heh...

Jeg skal til Strømmen en tur i dag (ettermiddag). Så får vi se om det henger noen på Shell...

#95566  av Neemi

Fant du noen Grimfer??

CelicaDeath: Møtes kan vi godt gjøre en dag, men for øyeblikket står mr2en inne for vinteren.
Ikke helt ferdig enda, men håper da det ikke blir så lenge til.
Stikker til Nederland selv i påsken så vi får ta en nærmere prat etter påske.

Kunne jo kanskje dratt igang et lite treff på Østlandet...lenge siden sist nå.
Og så blir vi jo bare fler og fler herfra :)

#95977  av grimfer

Nei, der var det helt dødt.

Nå er jeg på mine hjemtrakter, ute på Romsdalskysten. Og her har man knapt sett en GT4 før. Det er litt morsomt.

Og så er det nesten sommerlige temperaturer her, så jeg fikk til og med polert bilen! Utendørs! :shock:

:D :D :D

Gleder meg allerede til turen over fjellet

#96008  av Neemi

Sommerlige trakter er det her nede i Nederland ogsaa.
Hadde 15 gode varmegrader igaar og det var deilig aa endelig kunne ta av klaerne og lope rundt i t-skjorte og smile.

Sett utrolig lite Toyota her nede og langt mindre noen av de mer sportslige typene. Gaar en og annen IS200 rundt omkring, men ikke saa mange.
Skuffet naa altsaa.
Haaper aa rekke innom Hamburg paa hjemveien som gaar via Tyskland for der ligger det et rimelig stort bilfirma som visstnok skulle ha det meste av det man trenger.
Gleder meg til aa kikke.

#96022  av GT4 CS

0 grader her og jeg gikk sikkert glipp av en kjempe dag med sol og sommerdekk føre. Med andre ord gikk man ut av hi nå, siden folk er i sommerstemmning her inne må jeg bare si at nå gleder jeg meg til sommerdekk sesongen, spørs om jeg ikke ryker på sommerdekk til mandag assa :D

#96086  av grimfer

Hehe... Jeg tror kanskje jeg venter litt lenger... Better safe than sorry.

Vinteren på Østlandet er litt lumsk. :)

#96101  av GT4 CS

Det er helt klart at den er, var isete enkelte steder på vei hjem fra verksted inatt, og du og du så pent jeg kjørte og, for knakk på et forenklet forelegg på den nette sum av 3600kr på vei inn før ikveld. Sure penger, men fikk som fortjent og de var greie med meg, burde mistet lappen for og si det sånn, møtte dem i sladd på tørr asfalt og 4 gir var i, trenger jeg si mer?? Snittmålt til 100kmt i 80 sona, hadde jeg sett det var politiet jeg møtte ville jeg jo ikke slakka av lenger fremme, men hadde mer en nokk med og konsentrere meg om veien og glise over atter en perfekt gjennomført sving.
Men man lærer vel sjelden mer en et par uker før man tråkker full pedal igjen?
Synes vi må få arangert et lite treff her i omerådet snart da, på tide det nå som våren er på vei :D

#96194  av grimfer

Jeg tar det veldig pent for tiden.

Litt foringer og slikt må skiftes i diverse kraftoverføring før jeg tør å gi hardt på. :P

Men det må jo testes. For sikkerhets skyld? :twisted:

Et treff må da vel gå an å få organisert. :lol: