TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøpe styling/deler pÃ¥ E-bay. Er det trygt?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #95918  av Zepticon

Hei...
Har funnet meg noen hvite sideblink og en frontfanger som jeg kunne tenke meg å kjøpe siden prisen ikke var så ille.
Problemet er bare at jeg ikke har noe erfaring med hvor sikekrt det er å handle på E-bay...
Dette er riktignok den tyske utgaven, men dem burde vel være noe av det samme.
Blinkersene skulled em ha 20€ for og frontfangeren 150€. Er dette en rimelig pris? og er det trygt?
 #95926  av Goose

Zepticon skrev:Hei...
Har funnet meg noen hvite sideblink og en frontfanger som jeg kunne tenke meg å kjøpe siden prisen ikke var så ille.
Problemet er bare at jeg ikke har noe erfaring med hvor sikekrt det er å handle på E-bay...
Dette er riktignok den tyske utgaven, men dem burde vel være noe av det samme.
Blinkersene skulled em ha 20€ for og frontfangeren 150€. Er dette en rimelig pris? og er det trygt?
Helt ok å kjøpe på Ebay, handler der for en del 100 lapper i mnd. ;)
Men bruk gjerne PayPal som betalings formidler da sliper du tull hvis dem trekker deg feil slik som Racerwheel gjorde en meg... (dem tok feil fra 650kr med 56000 :roll: )

#95929  av Zepticon

Har du opplevd at du ikke får det du bestiller? Og isteden noe dritt som ikke er verdt noe som helst?

#95931  av Goose

Zepticon skrev:Har du opplevd at du ikke får det du bestiller? Og isteden noe dritt som ikke er verdt noe som helst?
Nei aldri...
Eneste jeg har opplevd at varene ble burte i sendingen også plutselig duket dem opp etter 2 mnd...
Men da var det tyske omlastingsterminalem som har rotet en serie med forsendelsen fra usa til norge.

Les gjerne selgerens feedback, der andre kunder har skrevet hva dem syntes om selgeren..

#95933  av Zepticon

Oki... Flotte greier...
Men hvor mye må jeg regne med å måtte betale i frakt for en frontfanger da... sånn omentrent...? Fra tyskland til Norge?

#95948  av sindrejl

har også bestillt mye fra ebay, fungerer veldig bra det, men husk å se på hva kommentarer selgeren har da ;) Har bare kjøpt småsaker og dem har alltid dukket opp veldig raskt etterpå.. paypal er genialt!

#95972  av Goose

En annen ting. Det er mye replica som blir solgt på ebay.

Repliga det mener jeg kopi av orginalen, mest sansynlig i glasfiber..
Glasfiber på fanger + steinsprut = sprek i fangeren

#95991  av Zepticon

Er det vanskelig å reparere en slik fanger da? Den jeg har nå (plastikk) er sprukket, og eneste måten jeg kan se fremfor meg at den kan fixes på er sikaflex eller tec7, mens en glasfiberfanger kan man vel fikse med å legge på litt glasfiber på baksiden for å holde den sammen... eller?