TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skal jeg beholde go`bilen???

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

BYGGE MOTOR ELLER SELGE?

Selge?
3
9%
Bygge motor?
32
91%
 #96134  av MR2WideBody

Skal jeg beholde bilen og begynne å bygge motor??
Eller skal jeg selge den?????
Vedlegg
dsc00255.jpg
dsc00255.jpg (78.37 kiB) Vist 294 ganger
Bilde 004.jpg
Bilde 004.jpg (321.54 kiB) Vist 344 ganger

#96135  av Goose

Votet bygge motor fordi jeg ser at du har pkostet bilen vesentlig med styling osv.

Men om du vil ha det godkjent så byr du kjøpe deg en turbo bil ja...

#96136  av MR2WideBody

takk, ja. Har vurdert veldig å selge den kontra bygge maskin, får ikke bestemt meg, så nå er det litt opp til dere og. Takker for alle svar på forhånd!!

#96137  av Goose

MR2WideBody skrev:takk, ja. Har vurdert veldig å selge den kontra bygge maskin, får ikke bestemt meg, så nå er det litt opp til dere og. Takker for alle svar på forhånd!!
Du må nesten kalkulere. Widebody kit er ikke billig + se på alt du har ekstra i bilen..
Kommer til å koste peng om du må kjøpe det en gang til...

Er i samme situasjon jeg, men jeg bestemte meg å beholde motor osv og heller byge bilen innvendig og utvendig...(plexi, neon, anlegg +++) blir bra :)

#96143  av sindrejl

vel fordelene ved å bygge på den du har er jo at den allerede ser fet ut og faktisk ser ut som den burde ha en del motor :) så voter for å fortsette på den du har jeg ;)

#96145  av Goose

Har ikke sett dette før:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=7927

Etter at jeg så det så sier jeg bare DEFINITIVT BYGGE VIDERE! 8)

#96151  av CelicaTurbo

Stemmer for at du beholder bilen og heller bygger motor.. Når du har lagt såpass med penger og tid i bilen med det kittet så vil du bare tape det aller meste om du selger bilen; du får lite verdi igjen for det ved salg ihvertfall.

#96159  av sw20

sell an......... :roll: :roll: :roll: :wink:

tror du kommer til å angre.....
:P

#96165  av Kjelliken

:shock: er vel ingen vits og gjøre så mye for og selge den vel. Bygg motor sier bare jeg bilen er jo mega fet og med oppgradert omtor blir den rett og slett helt sjef. :wink:

#96175  av jumbo

Tror nok jeg ville beholdt den ja... mye slit og kroner for å få en evnt ny bil opp på samme nivå utvendig...

Snadderbil forresten :D

#96198  av Tor

Behold bilen, du kommer sikkert til og angre om du selger den. Syntes den var fet jeg, kansje fetetste MR2en jeg har sett.

#96267  av Fredrik

Ikke selg..
Sjøl er jeg ikke veldig fan a widebody til MR2, men det er masse annet som er mye verre!
Så bygg motor.. Da får du en pen bil som går BRA! 8)

#96283  av teknikeren

Du bygger da selvsagt motor når du har ordnet karoseriet så lekkert.
Gjør du det så har du en bil som folk snur seg etter samt en motor som står i stil til villdyr utseende på bilen!

#96354  av Raze_r

IKKE selg den..... hadde IKKE jeg gjort... bygg motor!!!! :P :P

#96521  av Erlend

Du kommer aldri til å få igjen de pengene du har brukt på bilen i form av styling/felger osv. , så jeg stemmer for at du beholder bilen og bygger motor. Eventuelt kan du fortsette å gjøre den mer show både utvendig og innvendig, så slipper du styret med motorbyggingen og avgifter, forskrifter o.l. Er helt opp til deg :)