TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#95500  av FireWalk

ja.. også får man assosiasjoner til hans død hver gang de ser en pølse eller kjøttvarer generelt... tror jeg hadde blitt vegetarianer etter noe slikt om det var me det gjaldt.. :shock:

#95594  av celicat23

De har funnet mus, rotter, sprøyter, kondomer, og andre "snacks" i både coca cola og melk. Har ikke hindret så mange i å drikke det. Så om en snubla nå, så tror jeg ikke folk slutter å spise pølse.

#95706  av sw20

faren min knakk av en bit av ei tann en gang på en spikerlignende jern pinne som låg i en sandwitsh eller korleis det skrives.. en slik is???

mindre blid da ja... :D
men han spise dei enda... tar bare litt mindre jafs når han tar første biten???

diplom is betalte såklart tannlege regninga...
skulle bare mangle igrunn??

#95725  av GT_rider

Ja mye rart som har havna oppi mat tidligere ja. har i grunnen ikke vært utsatt for noe slikt, og kjenner vel ikke noen som har det heller. Er jo egentlig en promille sjanse for at slikt skjer. Heldigvis.

#95730  av GT_rider

Ahh.... Nå tar jeg en velfortjent ferie. reiser til fjells rett etter jobb i morgen. Skal sannelig smake med noen dager fri :D :D Sove lengre enn til kvart på 6 8)
Blir da faktisk uten nett helt til mandag :shock: Viss jeg ikke kommer over en nettcafe :roll:

GOD PÃ…SKE!! :D 8)

#95739  av conniew

GT_rider skrev:Ja mye rart som har havna oppi mat tidligere ja. har i grunnen ikke vært utsatt for noe slikt, og kjenner vel ikke noen som har det heller. Er jo egentlig en promille sjanse for at slikt skjer. Heldigvis.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266575

vet ikke om den er blitt lagt ut tidligere jeg da, meneh, er mye som er blitt funnet i forskjellige slags varer iallefall..*grøsse*

#95772  av sw20

blææææ

fikk meg faktisk til å tenke på en film e såg slutten av på nrk2 for litt siden
sansens rike..eller noe.. teit film..
men men..

kappa av han tissen og gjekk med an oppi i 3 daga eller noe...
Ã¥ det skulle vere ei sann historie??? :shock: :shock:

#95913  av sw20

oy..... skal si det e lite å gjer på i påska.... sitter bare å gleder meg til å dra på hytta igjen,.
:D

#96251  av GT_rider

De ville etterforske det som MULIG brudd på næringsmiddelforskriftene.. HALLO!!! Viss ikke det der er brudd på de forskrifter som finnes så vet ikke jeg. Lurer mest på hvordan de fikk den nedi flaska sånn helt uten å merke noe. Regner med tappingen foregår automatisk, og gjennom rør med ikke altfor stor diameter. Hmm.. :? Jaja.. Blei nesten litt småkvalm nå jeg :roll:

#96252  av maxgets

De hadde funnet ut att det var en sopp da =)

#96253  av GT_rider

Godt.. Leste ikke hele artikkelen :oops: Fortsatt litt feil med sopp i ketshup da :?

#96456  av GT_rider

Ja. Satser på at det er en gedigen skriveleif :roll:

fant ut i kveld at jeg må ha noen visittkort liggende fast i bilen. Kunne verva ett par stykker til klubben vår i dag jeg :) og andre kvelder jeg har vært ute å kjørt litt.
Er ikke så flink å følge opp slikt :oops: skal bli, lover det :wink:

#96476  av celicat23

Åh! Åh! Åh! Kan nesten ikke styre meg! SPLINTER CELL 3 er ferdig brent ut på dvd om 14 minutter. JIPPI!!!!!!!!

#96528  av Mr2Nyter'n;p

Oi.. Har bare 1'eren jeg og det klarer ikke engang denne maskina å drive... :lol:

God fornøyelse... :D
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 1166