TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bestille fra Taka Kaira

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #96559  av CelicaGT

Vurderer å bestille HKS eksos fra Taka Kaira, har folket bra erfaring med dette firmaet?
Finn ikkje mail adressa til dei på sidene, noken som har?

Kor mykje må eg rekne i frakt på anlegget? (HKS Silent Hi-Power)

#96571  av maxgets

Hvor mye kommer det på der? kanskje lyst å bestille 2 om det ikke er så ille dyrt? :P

#96616  av Kjelliken

:D Kennethx har vel erfaring med de tenker jeg du får høre med ham.. Mener han er rimelig godt fornøyd. jeg kommer til og bestille ting hos de i nær fremtid også.. :wink:

#96629  av kennethx

http://www.takakaira.com

Meget seriøse, kjapp respons er det også. Sender med EMS flyfrakt, får varene på en uke som regel.

#96640  av funkes

Ja, kjapp leveringstid. Har bestilt fra de 2-3 ganger og aldri vært borti noe tull. Også skriver de ned verdien på varen, så du slipper å betale så mye moms. Sist gang kjøpte jeg for 59 000 yen og fikk skrevet ut regning fra hjemmesiden deres med en verdi på rett under 5000 yen.

#96753  av CelicaGT

maxgets skrev:Hvor mye kommer det på der? kanskje lyst å bestille 2 om det ikke er så ille dyrt? :P

Kjem på ca 5000 inkl moms men uten frakt, veit ikkje kor mykje dei tar for det.
Skulle hatt mail adressa til dei.
Hadde gått greit å bestille 2 stk ja.
Rekner med eg kjem til å bestille i april/mai.

#96758  av MR2turbo

mener at jeg betalte 3-4 tusen i frakt for anlegget mitt... men topp butikk, har handlet der i ca.4 år, så det har nå blitt noen bestillinger...

#96761  av maxgets

CelicaGT skrev:
maxgets skrev:Hvor mye kommer det på der? kanskje lyst å bestille 2 om det ikke er så ille dyrt? :P

Kjem på ca 5000 inkl moms men uten frakt, veit ikkje kor mykje dei tar for det.
Skulle hatt mail adressa til dei.
Hadde gått greit å bestille 2 stk ja.
Rekner med eg kjem til å bestille i april/mai.
er det cat back? vet du pris på helt fra turbo og ut? og er det 3"? :P

#97489  av CelicaGT

MR2turbo skrev:mener at jeg betalte 3-4 tusen i frakt for anlegget mitt... men topp butikk, har handlet der i ca.4 år, så det har nå blitt noen bestillinger...
3-4 tusen i frakt?? uff dyrt!!!

er det cat back? vet du pris på helt fra turbo og ut? og er det 3"?
Skal sende mail til dei og høyre.

#97707  av Morten

CelicaGT skrev:
MR2turbo skrev:mener at jeg betalte 3-4 tusen i frakt for anlegget mitt... men topp butikk, har handlet der i ca.4 år, så det har nå blitt noen bestillinger...
Må huske at Markus sitt doble anlegg er "litt" større enn gjennomsnittet også da :wink:

#97712  av CelicaGT

Morten skrev:
CelicaGT skrev:
Må huske at Markus sitt doble anlegg er "litt" større enn gjennomsnittet også da :wink:
Ja, men lengda på eit Celica anlegg er vel lenger enn mr2.
Veit ikkje kor mykje bend og svinger det er på mr2.
Får sjå når eg får svar på mail :D
Visst anlegget kjem på ca 8000 e da ikkje særlig å spare på å kjøpe da fra japan..... :?

#97792  av kennethx

CelicaGT skrev:
Morten skrev:
CelicaGT skrev: 3-4 tusen i frakt?? uff dyrt!!!
Ja, men lengda på eit Celica anlegg er vel lenger enn mr2.
Veit ikkje kor mykje bend og svinger det er på mr2.
Får sjå når eg får svar på mail :D
Visst anlegget kjem på ca 8000 e da ikkje særlig å spare på å kjøpe da fra japan..... :?
Aussie anlegget mitt kom i en ikke alt for stor eske. Det er ikke ett langt rør. Var 7 seperate deler i anlegget jeg fikk, så det går å pakke det litt sammen :)
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/album_pic.php?pic_id=62