Merkelig det. At man ikke kan få komme til når man faktisk har skikkelig vondt, men de må sikkert se til at alle de små skolebarna får leken sin i stedet for at du blir kvitt tannverken din

øxseth skrev:endeligt er våren her, sol og varme.
jeg så årets første mini skjørt. blottet seg pent og pyntligt forran panseret
i lillehammer sentrum
FireWalk skrev:øxseth skrev:endeligt er våren her, sol og varme.
i lillehammer sentrum![]()
![]()
![]()
HYYYYYYYYYL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
har vært SOL og sommer i en UKE nå.. og SÅKLART står bilen på verksted... der blir den til torsdag neste uke, og med min flaks så blir det måneder til neste gang vi får så fint vær så lenge...
men men... blir borte en stund, skal ta meg en tur inn og kaldkvæle en viss kompis...
FireWalk skrev:Men husk å grave hullet først. Ellers kan det hende du blir stående å grave et hull i over fire timer med et lik ved siden av deg, og da kan jo all verden komme vandrende forbi....øxseth skrev:endeligt er våren her, sol og varme.
![]()
![]()
HYYYYYYYYYL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
har vært SOL og sommer i en UKE nå.. og SÅKLART står bilen på verksted... der blir den til torsdag neste uke, og med min flaks så blir det måneder til neste gang vi får så fint vær så lenge...
men men... blir borte en stund, skal ta meg en tur inn og kaldkvæle en viss kompis...
cameleon skrev:FireWalk skrev:øxseth skrev:endeligt er våren her, sol og varme.
![]()
![]()
HYYYYYYYYYL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikke glem den svarte søppelsekken![]()
Men husk å grave hullet først. Ellers kan det hende du blir stående å grave et hull i over fire timer med et lik ved siden av deg, og da kan jo all verden komme vandrende forbi....