TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Restyle.no = vits?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #96751  av saftisme

jeg bestilte meg neonkit derfra til 990,-
etter det jeg husker så er det ikke SÅÅÅÅÅÅÅÅ lenge siden de starta med å selge de for den prisen. Men tilbake til saken.... jeg hadde lagt inn en bestilling på et stk blått neon kit. Så fikk jeg mail i dag:

"Hei Frode, og takk for din ordre.
Vi har fått inn noen nye og meget oppgraderte kit som selges for kun kr 500
ekstra. Du får da følgende ekstra:
- FJERNKONTROLL (!!)
- Mange ekstra programmer
- Avansert kontrollboks
- Sterkere lys med mer spredning (bedre dioder)
- Bedre rør og ledninger.

Vil du heller ha et slikt kit?

Det til kr 990.- har vi så å sli sluttet å selge - men tror jeg har et par
liggende på lager fortsatt. Anbefaler det andre!"

Er dette bare et ekkelt salgstriks for å tjene mer penger? eller er det faktisk bare en måte å prøve å være hyggelig på..?
De sier jo faktisk ikke noe om at det finns noe sånn kit å få kjøpt på siden dems.

#96755  av CelicaTurbo

tja, kanskje begge deler? Men, det fremgår jo av teksten at dem trolig har det kittet du har bestilt inne så du trenger jo ikke takke ja til et tilbud om et dyrere (men kanskje bedre?) kit, men det kan jo også være at det er en grunn til at dem nå ser ut til å foretrekke å selge dette dyrere kittet istedet? Forøvrig så er det en del jobb å holde en nettside oppdatert med alle tilgjengelige varer og oppdatere forandringer, jeg vet ikke hvordan restyle sin nettside er men jeg har enda ikke sett en eneste nettbutikk her til lands som har klart å holde sine nettsider bra oppdatert. På generellt grunnlag; det lønner seg alltid å kontakte butikken enten på telefon eller epost først enten om det gjelder bestilling av varer som er på siden, eller forespørsler om varer som butikken ikke har på siden ;)
 #96800  av Christian

saftisme skrev:
..."Vil du heller ha et slikt kit?

Det til kr 990.- har vi så å sli sluttet å selge - men tror jeg har et par
liggende på lager fortsatt. Anbefaler det andre!..."
Kan vel ikke akkurat kalles salgstriks det der, jeg hadde i alle fall satt pris på at selger tipser meg om en vare han mener er bedre :)

#96858  av saftisme

Jeg ble litt fornærmet.. men det er bare meg. Hvertfall når jeg snakka med han på msn... å han ikke sa noe om det da. Virker som det er noe "copy-paste" greie

#96864  av Tor

Jeg tror rett og slett de er fri for det kitte som du bestilte og ikke klarer og skaffe flere. Jeg tror dette er en pen måte og fortelle deg at de ikke har flere og ikke kan gi deg samme pris på det kitte som de har nå.

#96865  av sindrejl

tja, dette er nok som begge deler.. akkurat sånn det fungerer i selgerbransjen og ingenting å bli fornærmet over. Det som har skjedd er at dem tjener mer penger på de litt dyrere kittene fordi dem har fått dem til bedre pris, men dem er også bedre .. så du kan velge om du vil ha "tilbudsvaren" eller de dyrere som lyser bedre.. funker sånn overalt i alle salgsbransjer ;) (Jeg som selv er selger ville valgt de dyrere)

#96873  av Azrael

Jeg har handlet stylinga mi gjennom restyle.no, og jeg er kjempe fornøyd med den service`n jeg fikk. Før jeg kontaktet restyle hadde jeg sett meg ut en annen styling enn den jeg endte opp med. Da jeg kontaktet restyle med forespørsel om pris på den stylinga, fikk jeg raskt svar og han var veldig behjelpelig med alt jeg lurte på. Grunnen til at jeg ikke valgte den stylinga jeg i utgangspunktet ville ha, var at den måtte han bestille gjennom et mellomledd (noe som førte til at han ikke kunne gi meg en så bra pris som på et annet stylingkit).

Han delte villig de erfaringene han hadde med andre styling merker, og han anbefalte tre kit til meg, hvor jeg endte med å kjøpe det ene (som var billigere enn det jeg første hadde tenkt meg). Så min erfaring og oppfatning av restyle er at de er skikkelig serviceinnstilt og en seriøs bedrift som er oppptatt av fornøyde kunder :wink:

Vet ikke helt om det jeg mener kommer godt nok frem her, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener.

Saftisme: men jeg kan skjønne deg også, man kan jo føle seg litt "lurt" kanksje, siden det ikke ble nevt når du pratet med ham. Men jeg tror det var for å være hyggelig og behjelpsom :)
 #96919  av erling

saftisme skrev:Er dette bare et ekkelt salgstriks for å tjene mer penger? eller er det faktisk bare en måte å prøve å være hyggelig på..?
De sier jo faktisk ikke noe om at det finns noe sånn kit å få kjøpt på siden dems.
Dette er vel kjempeservice? Ser ikke grunnen til å rakke ned på firmaet slik, du er vel fortsatt i stand til selv å ta en avgjørelse hvilket "kitt" du vil ha..? :wink:
 #96929  av kennethx

erling skrev:
saftisme skrev:Er dette bare et ekkelt salgstriks for å tjene mer penger? eller er det faktisk bare en måte å prøve å være hyggelig på..?
Dette er vel kjempeservice? Ser ikke grunnen til å rakke ned på firmaet slik, du er vel fortsatt i stand til selv å ta en avgjørelse hvilket "kitt" du vil ha..? :wink:
What he said! Det virker jo som om det ligger noe bak, nemmelig at tidligere kunder kanskje har vært litt missfornøyd med kit'et til 990,- Så da har de funnet ett annet og bedre kit, som da koster litt mer, men som kundene forhåpentligvis er fornøyd med. Dette er jo bare anntagelser fra min side, men det var det som slo meg når jeg leste det.

#97432  av rip

Jeg vil anbefale Re:style, bare se på gutta på bilparken.nu
Er bare ett sted de handler iallefall!