TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort MR2 Mk1 Ã…re 20-22 Mars..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#96943  av espenk

Det var vel jeg og sindrejl her på forumet når vi var på svensketur til Åre :D

#96946  av _speedy

espenk skrev:Det var vel jeg og sindrejl her på forumet når vi var på svensketur til Åre :D
Jasså? Fortell :wink:

#97018  av chris

Ingen som la merke til en mr2 mk2 og en supra mk3 et par uker før påske da? I Åre altså :D

#97038  av CelicaDeath

hvor skaffer man dette klisremerke? :D
 #97157  av sindrejl

_speedy skrev:SÃ¥ TS-OGN klistermerket, regner med du er regga her :wink:
ooh thats me.. visste ikke at noen ts-ogn folk var der :D Jeg og espen var å handla påskenam ;)
 #97179  av _speedy

sindrejl skrev:
ooh thats me.. visste ikke at noen ts-ogn folk var der :D Jeg og espen var å handla påskenam ;)
Hehe...Var og handlet ny jakke på vei til Finnmark..Der stod villdyret og ventet :twisted:
 #97362  av sindrejl

_speedy skrev:
sindrejl skrev:
Hehe...Var og handlet ny jakke på vei til Finnmark..Der stod villdyret og ventet :twisted:
hihi gikk iallefall med bra fart på svenskesiden.. på norske siden måtte vi ta heftig ibruk gps'en for å finne ut hvor neste rettstrekke var (fordømte køkjørere i norge...)
 #97386  av Dalan

_speedy skrev: Hehe...Var og handlet ny jakke på vei til Finnmark..Der stod villdyret og ventet :twisted:
Snøscooter? :D
 #98277  av _speedy

Dalan skrev:
_speedy skrev: Hehe...Var og handlet ny jakke på vei til Finnmark..Der stod villdyret og ventet :twisted:
Snøscooter? :D
Selvfølgelig! :D