TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Latterlig billig Supra Mk IV?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #96734  av ekkoj

http://www.mobile.de/SIDq8WNAF06G8eZE1j ... 1159170300&

Har akkurat begynnt min leting etter min neste bil, som etter noen timer her inn på forumet kommer til å bli en Supra MKIV

Fant denne på toppen av mobile.de og den slår meg som usedvanlig billig?

Noen kommentarer?

#96735  av Ã¸xseth

den er billig siden det er en mitsubitsi :lol:
 #96736  av ekkoj

så er det vel en supra skulle man tro, men prove me wrong..

#96764  av DannyBoy

"Mitsubishi SUPRA TWIN TURBO 6 SPEED" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ROFL

#96828  av @lpher

Noen av data'ene er 3000GT ser det ut til...og noe er Supra...så man kan nok trygt anta at det er nonen som prøver å ha det litt morro her :)

286hk? Latterlig lite 320hk er minimum på en US-spec TT :)
Firhjulstrekk? Ekte mannfolk kjører bakhjulstrekk vettu :D
Tillhengerfeste? In your dreams :D
Navigasjosnsystem? Finnes ikke på Supra (utenfor japan)

Bildene viser en US-spec Supra...med alle tegn på at det faktisk ER en '98 modell...men felgene er gamlere. Bildet er nok også tatt i USA... Om annonsen er bogus...så er nok bildene rappet fra autotrader.com eller lignende :)

Så jeg må nok dessverre skuffe deg med at mkIV Supra's i denne prisklassen kommer vi nok ikke til å se....noen gang :)
 #96875  av ekkoj

Står en annen der inne også nå. En Rød en til 6000 euro... Også her lukter det Scam lang vei... Dette er hva selger skrev til meg når jeg ba om mer info:

Hello,
This is a Toyota Supra 1996 Twin Turbo Twin Turbo, with 1500 kilometers, the car is registered and legalised in Germany but currently located in Italy with 350 HP , almost stock. I can ship it anywhere in Europe you'd like and also, the car can be registered anywhere in Europe. It's total price will be 6000 EURO , also a final price. ALSO I AM GOING TO NEED A 2000 EURO DEPOSIT !!

:?
 #96921  av @lpher

ekkoj skrev:Står en annen der inne også nå. En Rød en til 6000 euro... Også her lukter det Scam lang vei... Dette er hva selger skrev til meg når jeg ba om mer info:

Hello,
This is a Toyota Supra 1996 Twin Turbo Twin Turbo, with 1500 kilometers, the car is registered and legalised in Germany but currently located in Italy with 350 HP , almost stock. I can ship it anywhere in Europe you'd like and also, the car can be registered anywhere in Europe. It's total price will be 6000 EURO , also a final price. ALSO I AM GOING TO NEED A 2000 EURO DEPOSIT !!

:?
Walk away! :) Om en annonsert pris er for god til å være sann....så er den som regel nettopp det! :D
 #96927  av ekkoj

Jeg flykter som en hodeløs høne...

Selv om det kanskje ikke virker sånn av innleggene mine har jeg heldigvis nok IQ til å kunne både skjønne hvordan man åpner en dør som går innover og å se at her er det en eller annen smart nigerianer som leter etter kjappe penger..
:wink:

Spøk til side;

Synes det er noe skummelt at folk får lov å operers slik.. Er det noen av dere som har vært borti dette før?

Som jeg skrev i PM til deg @lpher, så blir det nok en Jpn-spec rett fra japan.. Håper ikke slikt forekommer noen stor grad der borte.

Blir jo nesten nødt til å handle bilen usett, da japanreise ikke får plass i bilbudsjettet mitt :(

#96948  av DannyBoy

Tror jeg må begynne å tippe igjen... :roll:
Gud hvor mye jeg har lyst på Supra! :(
 #96949  av ekkoj

Da er vi to...

Må få unna familieraceren min og skaffe meg en supra.

Var inne på kingbuyer.co.jp og fant endel snop.

HKS, Greddy, Veilside, TRD med fler er stikkord som går igjen på mer enn en annonse for å si det sånn :D
 #97049  av @lpher

ekkoj skrev: Jeg flykter som en hodeløs høne...
LOL :D Now thats...ett mentalt bilde jeg kunne vært foruten gitt :D
ekkoj skrev: Selv om det kanskje ikke virker sånn av innleggene mine har jeg heldigvis nok IQ til å kunne både skjønne hvordan man åpner en dør som går innover og å se at her er det en eller annen smart nigerianer som leter etter kjappe penger..
:wink:

:D Bra...
ekkoj skrev: Spøk til side;

Synes det er noe skummelt at folk får lov å operers slik.. Er det noen av dere som har vært borti dette før?
Er nok en del banditter der ute ja...og depositum er aldri selvfølgelig ett godt tegn :)
ekkoj skrev: Som jeg skrev i PM til deg @lpher, så blir det nok en Jpn-spec rett fra japan..
Burde være mulig å få tak i en kurant NA til en rimelig penge ja :)
ekkoj skrev: HÃ¥per ikke slikt forekommer noen stor grad der borte.
Beats me...men om du benytter en agent/importør som gjør dette "for a living" så lar det seg gjøre å minimalisrere eller rett og slett eliminere denne risken :)
ekkoj skrev: Blir jo nesten nødt til å handle bilen usett, da japanreise ikke får plass i bilbudsjettet mitt :(
Hihi :) Du er nok i gode hender når det gjelder å få hjelp til å finne drømmebilen din ihvertfall :)

#97142  av Zepticon

Har planer om å ta noen studieår i Japan... Men om bila er billige der så kan det jo hende jeg blir der :D

For Supra TT _SKAL_ jeg ha....

#97149  av Castrol

@lpher skrev:Firhjulstrekk? Ekte mannfolk kjører bakhjulstrekk vettu :D
Whatever... :lol:

#97159  av @lpher

Castrol skrev:
@lpher skrev:Firhjulstrekk? Ekte mannfolk kjører bakhjulstrekk vettu :D
Whatever... :lol:
LOL :D okei da...VISSE firhjulstrekker kan gi deg hår på brøstet da :D