Erlend skrev:Går mest og lurer på hvordan Autofil-reportasjen blir jeg da, skjønner ikke helt hvordan Larssen skal formidle råskapen i Markus' MR2 Turbo.Eplepsianfall med påfølgende "lage engler i asfalten", og tilslutt hjertestans.

Erlend skrev:Går mest og lurer på hvordan Autofil-reportasjen blir jeg da, skjønner ikke helt hvordan Larssen skal formidle råskapen i Markus' MR2 Turbo.Eplepsianfall med påfølgende "lage engler i asfalten", og tilslutt hjertestans.
erling skrev:Fine.Erlend skrev:Går mest og lurer på hvordan Autofil-reportasjen blir jeg da, skjønner ikke helt hvordan Larssen skal formidle råskapen i Markus' MR2 Turbo.Eplepsianfall med påfølgende "lage engler i asfalten", og tilslutt hjertestans.
MR2turbo skrev: ps, sjekk klaringen mellom screamerpipa og torpedoveggenHvilken klaring
Zepticon skrev:Et spørsmål... skal det være hvite skilter på det monstre der?Tja, han har lagt ut en del penger allerede så hvorfor ikke? Og, bilen har vært i landet i ganske mange år så årsfradraget burde være ganske betydelig i forhold til hva det er for de fleste av oss
Isåfall... det må jo koste flesk med så mye extra gamp...?
sw20 skrev:hehe.. blir seter varmer av slikt.. hvordan går det når du får skyvninger på motoren,, blir det liggende å banke???Det går seg nok til etterhvert - er en del av innkjøringa..