TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff i juni

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#97218  av Remi

CelicaTurbo skrev:du ønsker ikke å treffe noen andre av forumets medlemmer? ;)
Neij ikke det saken e vell heller den at æ har ikke bil te og dra på noe treff med bane kjøring og hele greia blir bare grinat av misunnelse så da lar man heller vær og satse på neste sommer nor man har fått fag brev regner me det blir bil bytte i løpe av vintern så :wink:

#97219  av Speeder

Remi skrev:
Neij ikke det saken e vell heller den at æ har ikke bil te og dra på noe treff med bane kjøring og hele greia blir bare grinat av misunnelse så da lar man heller vær og satse på neste sommer nor man har fått fag brev regner me det blir bil bytte i løpe av vintern så :wink:
Akkurat banekjøringa er jo bare en liten del av det hele. Hovedårsaken er jo det det sosiale, og å titte på biler.
Var jo ingen kjøring i Arendal, bortsett fra cruising 8) , men det var ett kjempetreff fordet.

#97227  av bose

hehe. ble jo bare et stort spetakkel fra min side :roll:

#97247  av EilertseN

Remi skrev:
Slutt å syt.. æ har ikke (økonomiske) muligheter tel å kjøre på bane,men æ blir hard i trusa av å tenke på alle deilige bila æ skal se på,alle deilige pilsan æ skal drikke. Pluss at man treff masse folk som like toyota. Ka mer kan man ønske?

#98284  av @lpher

chris skrev:Drar dit for det sosiale jeg også :)
Me too :D Men jeg har tenkt meg en liten tur utpå for å "prøve" bilen littegranne :D Tror nesten jeg må ha på en sånn "L" i bakruta i og med at jeg er en skikkelig noob når det gjelder å kjøre på bane! LOL :D

#98353  av ST205RR

@lpher skrev:Me too :D Men jeg har tenkt meg en liten tur utpå for å "prøve" bilen littegranne :D Tror nesten jeg må ha på en sånn "L" i bakruta i og med at jeg er en skikkelig noob når det gjelder å kjøre på bane! LOL :D

er ikkeno press om å kjøre fort på banen, ingen som tar rundetid osv...
blir også avsatt tid til di som bare vil cruse litt i rolig tempo der forbikjøring KUN er lov på langstrekka når man blir blinket forbi !

er jo ikke noe "must" men jeg mener at når man først er på ACR så annbefaler jeg alle på det sterkeste et par runder (noe som det garrantert får frem gliset og karnsje horn på enkelte :twisted: :twisted: )

#98461  av Kjelliken

:evil: ja horna må frem heheh.. Gleder meg som et fly til ACR og hper alle de bittesmå bitene på bilen min er på plass.

Da kan jeg se om den er blitt så god og kjøre som jeg vil ha den..

Ellers blir vi sikkert en fin gjen fra bergen og oppover til trondhjem og derifra endafler og helt opp..

Meg og min fetter skal forøvrig videre til lofoten tenkte vi etter treffet og kansje en tur innom bodø luftfart museum og kansje få tatt noen fine bilder av bilene der oppe.

min fetter har tatt bildene en finner inne på http://www.flexifoto.no så jeg håper på fete bilder av bilen etter denne turen.. 8)

Så det er mulig og henge på for de som vil det :wink:

PS: treff møter delen ruler der kan en se hva som skjer og eventuelt oppfordre til små lokale treff for hyggelige samtaler med likesinnede. :D

#98515  av Neemi

Kjelliken skrev:
Meg og min fetter skal forøvrig videre til lofoten tenkte vi etter treffet og kansje en tur innom bodø luftfart museum og kansje få tatt noen fine bilder av bilene der oppe.
Jeg og GT4 CS skal og til Lofoten etter treffet så da er det jo kanskje mulig å slå seg sammen på kjøreturen da? :)