TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BlÃ¥ste turbo´n

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#97154  av 2fastgt4

hvis alt virket bra før du monterte bc,så er vel den ikke helt patent.
Eventuelt noen slanger som du sier.HÃ¥per du finner ut av det. :D

#97254  av sleeper

GT4 CS skrev:
2fastgt4 skrev:ja,og da er alt bare bra igjen eller? Ingen fusking,javn lading?
kjørte ikke du 1.1 bar før?
Jobber du tidlig neste uke?
Alt virker bra det nå, sjekket slark i turbo idag og den er like fast og fin inn og ut som da jeg satt den i. Blokkerte t-vsv idag og monterte bc igjen, stilte inn på 0,95bar, det den ladet uten bc. Og nå fusker bilen noe jævelig igjen, ser på slangen nærmest luftmassemåler at den har masse sprekker, vet ikke om noen er gjennomgående, sjekke imorgen. Lurer på hva det kan være nå, føles som tenningsfeil kan du si. Ladetrykket kommer som et skudd da og da bilen ikke fusker drar det som en kule :D
Begyner mildt sagt bli lei av småproblemer nå,men det ordner seg nokk som vanlig. Ellers må jeg gå til det skrittet og kjøpe meg et flaks lodd og vinne 500000kr og få datasprut og full pakke hehe, jobber nokk dagtid til uka, men styrer helt arbeidstid selv pga aktiv sykemelding :)
Kjørte 1,1 bar før ja, funket jo greit det så lenge bilen ikke køddet med tenninga. Fant og ut at dumpen min blødde igår, så la i flere shims og ble kvitt problemet. Blødde ved halvt gassåppslipp, merklig greier,trur nesten dumpen er for dårlig jeg. Fjerne hele dritten snart hehe. Blir nesten kulere lyd da :D
du får kjøpe de slangene jeg ringte deg om da vetø... :D

(får gaule ut hvis du skal ha sprut og trenge noe hjelp!!! )

#97412  av GT4 CS

Send de slangene i posten du, må ha dem. Og jeg er vant til og leve på nuddler for tiden. Bilen min fant ut av problemene selv etter litt pen kjøring, vet ikke om ecu trengte tid på seg for og roe nøtta jeg? Ellers så kan pluggene mine ha vært fulle av sot pga mye tomgangskjøring? Men det burde ha mindre og si. Iallefall funker bilen som en kule nå. Sender deg
PM med adressen min jeg sleeper.

#97419  av sleeper

GT4 CS skrev:Send de slangene i posten du, må ha dem. Og jeg er vant til og leve på nuddler for tiden. Bilen min fant ut av problemene selv etter litt pen kjøring, vet ikke om ecu trengte tid på seg for og roe nøtta jeg? Ellers så kan pluggene mine ha vært fulle av sot pga mye tomgangskjøring? Men det burde ha mindre og si. Iallefall funker bilen som en kule nå. Sender deg
PM med adressen min jeg sleeper.

hehehe......nudler er godt det!(men spagetti er faktisk billigere, mer mat! :D )

#97570  av 2fastgt4

fint å høre att ting virker igjen.da er du en fornøyd eier igjen,hehehe

#97576  av GT4 CS

Er en strålende fornøyd eier nå :) Fikk praktisert litt drifting idag i svinga ved gan maskin i fetsund, to ekstremt deilige svinger der, ganske god personlig underholdning synes jeg :D For treffes en dag snart da, så jeg får beskuet celica'n din.
Takker for tippset sleeper, skal bli litt italiener fremover, så ordner alt seg til slutt :D