GT4 CS skrev:du får kjøpe de slangene jeg ringte deg om da vetø...2fastgt4 skrev:ja,og da er alt bare bra igjen eller? Ingen fusking,javn lading?Alt virker bra det nå, sjekket slark i turbo idag og den er like fast og fin inn og ut som da jeg satt den i. Blokkerte t-vsv idag og monterte bc igjen, stilte inn på 0,95bar, det den ladet uten bc. Og nå fusker bilen noe jævelig igjen, ser på slangen nærmest luftmassemåler at den har masse sprekker, vet ikke om noen er gjennomgående, sjekke imorgen. Lurer på hva det kan være nå, føles som tenningsfeil kan du si. Ladetrykket kommer som et skudd da og da bilen ikke fusker drar det som en kule
kjørte ikke du 1.1 bar før?
Jobber du tidlig neste uke?![]()
Begyner mildt sagt bli lei av småproblemer nå,men det ordner seg nokk som vanlig. Ellers må jeg gå til det skrittet og kjøpe meg et flaks lodd og vinne 500000kr og få datasprut og full pakke hehe, jobber nokk dagtid til uka, men styrer helt arbeidstid selv pga aktiv sykemelding
Kjørte 1,1 bar før ja, funket jo greit det så lenge bilen ikke køddet med tenninga. Fant og ut at dumpen min blødde igår, så la i flere shims og ble kvitt problemet. Blødde ved halvt gassåppslipp, merklig greier,trur nesten dumpen er for dårlig jeg. Fjerne hele dritten snart hehe. Blir nesten kulere lyd da

(får gaule ut hvis du skal ha sprut og trenge noe hjelp!!! )