TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff Nord 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#97300  av ST205RR

chris skrev: jeg har ikke oversikt over hvem av trøndergjengen som har meldt seg på, men skal prøve å få med så mange som mulig ;)

hva med å få med "noen" fra jobben.... :mrgreen:

#97377  av Morten BangÃ¥s

Skal bytte navn til lynvingen her på forumet tror jeg siden jeg er så rask og oppdatere :lol: Men i går fikk jeg endelig logga meg inn på nettbanken selv og har oppdatert lista med de siste påmeldte og alle som har betalt.

18 stk fra forumet har betalt;)

Se på lista på http://www.sommertreff.no og hvis det er noe dere mener er feil så ta kontakt med meg på morten@sommertreff.no

Husk at det kan ta opptil 3-5 virkedager før pengene er overført til oss og vi får betalingsinformasjonen.

#97403  av @lpher

ST205RR skrev:
chris skrev: jeg har ikke oversikt over hvem av trøndergjengen som har meldt seg på, men skal prøve å få med så mange som mulig ;)
hva med å få med "noen" fra jobben.... :mrgreen:
"Han" har bestilt og betalt :mrgreen:

#97416  av kennethx

Godt, da var jeg satt opp som betalt ser jeg :)

#97445  av ST205RR

Morten Bangås skrev:Skal bytte navn til lynvingen her på forumet tror jeg siden jeg er så rask og oppdatere :lol:

håper du blir like rask på ACR...

"lynvingen" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#97715  av Morten

Kom hjem fra jobb i Texas idag, selvfølgelig en dag for sent til betalinga... :roll:

Jaja, heiv inn 400,- for sikkerhetskyld nå mens jeg huska det. Da er det vel i orden?

#97862  av tojo

chris skrev:
tojo skrev:
chris skrev:Da har jeg meldt meg på.. i siste liten.. betaling blir overført i kveld. Kun utstilling på meg..
Nå begynner dette å ligne noe,ingen flere som vil melde seg før 1April fristen???
:D Se der ja nå begynner "trønderligan" å melde seg....men mangler vi ikke fortsatt noen :? :wink: Chris du står vel for musikken i depoet? :wink:
hehe, jeg står for musikken ja :D

jeg har ikke oversikt over hvem av trøndergjengen som har meldt seg på, men skal prøve å få med så mange som mulig ;)
:D Ser ut som du får endel konkuranse på bilstereofronten. :wink: Bærre Lækkert!(endelig)
Treffinfo: I dag 3/4-05 er 42 TS-OGNere påmeldt(18forhåndsbetalt)
- 19stk MR2
- 13stk Celica
- 7stk Supra
- 2stk Corolla
- 1stk Lexus

BildeDette blir bra Bilde men Bilde Det er enda mange der ute som ikke har meldt seg på. Tenk dere om! kan dere gå glipp av dette? hmm dere er alle Bilde
Møt opp! :D

#97900  av Toyota4ever

Da er jeg påmeldt. For sent men håper dette går bra. :oops:

#97907  av tojo

Toyota4ever skrev:Da er jeg påmeldt. For sent men håper dette går bra. :oops:
:D Går nok bra det! Det er ikke for sent. :wink: Man kan forskuddsbetale frem til 1 Mai :D (gjør man det er man sikret fast plass.)
Man kan også melde seg på i porten på ACR,ved fremmøte.
For mer info se http://www.sommertreff.no/v2/index.php? ... &Itemid=33

Da er vi oppe i 43stk.
Bilde Bilde

#97923  av sw20

er det mange som skal ligge i telt.... noen som har ei ledig hand????

hehe begynner å få sjikkelig lyst... kan jo ta hurigruta til trondheim...

#97949  av @lpher

sw20 skrev: kan jo ta hurigruta til trondheim...
Yes, you may! :D

#97950  av @lpher

Toyota4ever skrev:Da er jeg påmeldt. For sent men håper dette går bra. :oops:
Cool :) Henger du deg på kolonna på fredags morra da eller?

#97988  av ST205RR

Morten skrev:Kom hjem fra jobb i Texas idag, selvfølgelig en dag for sent til betalinga... :roll:

Jaja, heiv inn 400,- for sikkerhetskyld nå mens jeg huska det. Da er det vel i orden?

ute i siste liten...

ja klart det går bra det :D

#97989  av ST205RR

sw20 skrev:er det mange som skal ligge i telt....

vet ikke men vi håper på at så mange så mulig blir liggende på hotellet

#98019  av sw20

er vel fult det da eller???
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 23