TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gt4 nok en gang

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#94133  av spkstrp

virka som en bra bil til sinnsyk lav pris.... :D gratulerer. HÃ¥per det ikke er noen skjulte mangler.

#94143  av 2fastgt4

to cheap.lucky you.gratulerer. :D

#94217  av grimfer

Gratulerer! Jeg er sylfersk eier av GT4 sjøl, og veldig veldig fornøyd.

Den prisen var ganske lav, men jeg tror nok at det går en "magisk grense" på 200 000 km, uansett biltype og hvor god stand den er i. Prisen detter liksom automatisk litt ned da.

#94246  av kennethx

Tenkte det kom til å komme ja :D Grattis med det som ser ut som ett røverkjøp da! Keep us posted!

#94425  av larsst185

Sikkert et dumt spm,men er ikke noen som skal eller vet om noen som skal fra buskerud og nordover i nær fremtid.har en viss bil stående dær som jeg skulle hatt nordover :lol:

#94472  av 94CelicaGT

muttern bor på Myre men jeg bor på møre så blir litt langt og reise først sørover å så 180-90mil oppover uansett hvor gøy det hadde vært 8)

#94988  av CelicaDeath

+ at det er tungt med det snæværet vi har nå!

Får virkelig håpe at det ikke er noe skjulte feil....han sier han TRENGER penger....eller noe sånt...så :P

Men det er hvertfall et røverkjøp...helt klart....hadde jeg sett den hadde den vært min!

Gratulerer og lykke til! :D
 #94994  av Toyota4ever

larsst185 skrev:Yes,da er det vel såpass bankers at jeg kan gå ut med det offentlig:)
Jeg solgte som sikkert mange vet gt4n min i fjor sommer og fikk samtidig en 92 modell mr 2 i bytte.Skjønte egentlig kjapt at jeg hadde gjordt mitt livs tabbe,savner den bilen så jeg nesten gråter meg i søvn hver kveld.....å sånn kan man jo ikke ha det...så på fredag da denne dukka opp,gjorde jeg kort prosess og kjøpte den :D Så nå er jeg stolt eier av både gt4 og mr 2.Hurra. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=
Grattis med ny bil ja. Skutt gullkalven her ja, håper du blir like fornøyd me den nye.
Syntes det var helt greit at du solgte gammel bilen din jeg. :D :D :D

#97726  av larsst185

Da var omsider nybilen i "hus" :D har vert i Narvik i dag å henta den.Dæven det er skøy med gt4 igjen.bilen er 95% strøken utvendig.
gikk over bilen ellers sånn grovt og fant;til dels stor slakk i foringene på nedre bærearmer bak ute ved hjulnavet,Kast i bremseskiver foran,Kul på en bremseslange V/foran,oljesvetting bakkant motor en plass.Alt i alt overhode ikke ille.Bilen er egentlig over all forventing.Kansje noen vet om det finns løse foringer til bakstillinga.originalt fra toyota så må man ha komplett hjulnav.Slenger med et bilde som forklarer hvor foringene er.og noen bilder av selve bilen
Vedlegg
gt4 001.jpg
gt4 001.jpg (201.81 kiB) Vist 324 ganger
gt4 003.jpg
gt4 003.jpg (224.71 kiB) Vist 323 ganger
instrument 060.jpg
instrument 060.jpg (322.35 kiB) Vist 325 ganger

#97730  av lexusmann

Ville vel fått tatt en naf- test eller no lignende....eller hva?? Viktig å være på den sikre siden, vet du... :wink:
Men den så fin ut da....

#97732  av larsst185

Jobber som mekaniker hos Toyota og har gjordt det noen år så naf holder jeg meg langt unna :wink:

#97734  av lexusmann

Ahhh, da stiller saken seg i et annet lys, hehe....er kanskje LITT lettere da kan jeg tenke meg...

#97779  av CelicaTurbo

Du kan få superflex poly-ett-eller-annet foringer fra Fensport, omtrent komplett sett til bilen. Men, etter Kennethx' siste erfaringer med treg levering og tvilsomme unskyldninger ved levering av disse foringene så er vel ikke Fensport å anbefale der, men jeg kjenner ikke til noen som helst andre som leverer tilsvarende foringer for st185 dessverre. Jeg fikk de samme foringene fra Fensport selv for nesten to år siden men har ikke montert dem enda gitt.. jobben har vært utrolig lite fristende ;) Men, skal få Amund til å bytte dem så snart jeg får litt lønn på konto nå, ettersom han også skal bytte på Kenneths bil :)

#97786  av GT_rider

Ja må bli noe stivere foringer viss du skal få dem i løs vekt holdte på å si. Tror ikke toyota selger slikt løst. Er vel ingen sak for deg å sjekke viss du jobber på toyota :wink:

#97795  av larsst185

Som jeg sa over så selges ikke det løse foringer som original del fra toyota :wink: .kun svindyre komplette nav.som igjen innebærer å flytte hjullager og div over fra gammelt til nytt.skal prøve å sjekke litt rundt om det er noen som har samme typen foringer som fensport har men som kansje leverer litt kjappere... :)