TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• er det billigere Ã¥ kjøpe felger i utlandet?

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #97405  av Johnny_Bravo

hei folkens. jeg har planer om å kjøpe nye felger til bilen min og lurer på om det er billig for felger i norge. jeg har tengt meg en tur nedover i europa i sommer, bør jeg kjøpe felger der nede eller her hjemme?

legger ved bilde av felgene jeg har lyst på
Vedlegg
view.jpg
view.jpg (15.85 kiB) Vist 3507 ganger

#97407  av erling

Snadder felg! Minner om et eller annet BMW-greier.. Sikker på den finnes i 114,3x5?

#97418  av funkes

Ja, det gjør den. Vet det fordi jeg holdt på å kjøpe slike til 200sx'en min i fjor :)
 #97460  av celicat23

Johnny_Bravo skrev:hei folkens. jeg har planer om å kjøpe nye felger til bilen min og lurer på om det er billig for felger i norge. jeg har tengt meg en tur nedover i europa i sommer, bør jeg kjøpe felger der nede eller her hjemme?

legger ved bilde av felgene jeg har lyst på
Hvis det hjelper noe:

Jeg har SMC type "O" felger i 8,5x19" med 235/35 dekk, og det kostet meg 14.000kr her i norge. Pris messig så burde ikke SMC "D" ligge så langt unna, siden det er stort sett ganske like felger.

Du kan jo ta en rundtur innom diverse online felgbutikker i tyskland og sjekke pris?

#97584  av CelicaDeath

skal kjøpe helt like bare i ASA....konge felger :D

#97593  av kennethx

flyttet til dekk&felg

#97599  av seini

Kjør nedover på noen gamle stålfelger med billige og nærmest utslitte dekk på. Så kjøper du nye felger og dekk et sted nedi europa (tyskland?) så er det bare å kaste stålfelgene der. Vips, tollfrie felger og dekk :twisted:

#97819  av CelicaDeath

Bilde

Vet ikke om det er AKKURAT denne modellen, men det likner veldig!
Jeg får denne for 13 lapper hos shariff med toya dekk.....han er jo rimelig billig da....

#98079  av Johnny_Bravo

takk alle sammen. slik jeg kan se så er det ikke den største forskjellen på pris her i landet og resten av europa.