TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• rÃ¥este carina e ever.....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #97985  av sw20

møtte en rød rosa lilla carina e med gjenstøpt skilt plass to runde frontlys styling rundt om og fet vinge.....

killer carina e... noen som veit ken det e??????????????
i dag på moa i ålesund

#97993  av Maverick

Jeg er ganske sikker på hvilken du mener, jeg VET det er bilde av denne bilen her en plass på forumet .. Har prøvd å søke men fant desverre ikke bildet. Noen som husker? :roll:

edit: Fant den likevel .. Var det denne?
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=6329

#97996  av celicat23

Ja, var det gamle bilen min????

Bilde

Bilde

#97998  av sw20

der va an.... reg df 33328??????????eller noe???

#98005  av celicat23

sw20 skrev:der va an.... reg df 33328??????????eller noe???
Den var regga med CE75600 når jeg hadde den. Når jeg sjekker når den skal til EU kontroll får jeg at den er avregistrert, så mulig den har fått nytt reg nummer...?

Samme hva. Hvis jeg fikk valget mellom å få tilbake en av ex damene mine som jeg faktisk likte, eller den bilen i samme stand som når jeg solgte den, så ville jeg tatt bilen! Savner den. Skulle aldrig, ALDRIG solgt den. Var 200% strøken når jeg solgte den. Sniff. Var jeg som bygde den opp slik den er på bildene. Bakluka er sveiset med plater, ikke støpt. Vingen er justerbar TRD vinge for celica mk6.

*Snufs* Go'bilen. Det er en carina e 2.0 16v GLi.

Noen rundt om kring visstnok som har spredd bilder av den og prøvd å skryte på seg at det er deres bil. Så...Noen bilder jeg tror jeg ikke har lagt opp av den noe sted før....
Vedlegg
PIC00013.jpg
PIC00013.jpg (47.67 kiB) Vist 1134 ganger
P7250029.JPG
P7250029.JPG (28.76 kiB) Vist 1542 ganger
P7250028.JPG
P7250028.JPG (46.24 kiB) Vist 1542 ganger

#98013  av GT_rider

Var jo grei tyverisikring du hadde der ja :D

#98064  av celicat23

GT_rider skrev:Var jo grei tyverisikring du hadde der ja :D
Ja. SnapOff ratt er utrolig god tyveri sikring. Trenger bare nav til rundt 500kr, snapOff til 900-1400kr (forskjellige typer), og ett ratt (f.eks) momo. Er ikke noe mer komplisert enn det. Har hatt det på flere biler.

#98106  av 94CelicaGT

celicat23 skrev:
Den var regga med CE75600 når jeg hadde den. Når jeg sjekker når den skal til EU kontroll får jeg at den er avregistrert, så mulig den har fått nytt reg nummer...?

Samme hva. Hvis jeg fikk valget mellom å få tilbake en av ex damene mine som jeg faktisk likte, eller den bilen i samme stand som når jeg solgte den, så ville jeg tatt bilen! Savner den. Skulle aldrig, ALDRIG solgt den. Var 200% strøken når jeg solgte den. Sniff. Var jeg som bygde den opp slik den er på bildene. Bakluka er sveiset med plater, ikke støpt. Vingen er justerbar TRD vinge for celica mk6.

Noen rundt om kring visstnok som har spredd bilder av den og prøvd å skryte på seg at det er deres bil. Så...Noen bilder jeg tror jeg ikke har lagt opp av den noe sted før....
nå ble jeg faen meg frista til og kjøre meg en tur til "naboby`n" og finne den der og slenge noe dineros på panseret hans..den der var MEGEt bra gjennomført og skiller seg faen meg bra ut! :D

#98124  av celicat23

94CelicaGT skrev:
celicat23 skrev:

nå ble jeg faen meg frista til og kjøre meg en tur til "naboby`n" og finne den der og slenge noe dineros på panseret hans..den der var MEGEt bra gjennomført og skiller seg faen meg bra ut! :D
Tviler på at den er like pen lengre som da jeg hadde den. Er vel 3-4 år siden jeg solgte den nå. Mens jeg hadde den (3år) så ble den bl.a. hel lakkert 3 ganger (1 gang hvert år) for at den skulle være 100% strøken. Tror ikke det er noen like fanatiske folk som har eid den etter meg, men...Kan jo håpe :) Var frista til å kjøpe den tilbake før jeg handlet celica, men fant ut at det ville bare ikke være det samme etter at x-antall folk har griset den ned :-/

#98143  av 94CelicaGT

celicat23 skrev:
94CelicaGT skrev:
celicat23 skrev: Den var regga med CE75600 når jeg hadde den. Når jeg sjekker når den skal til EU kontroll får jeg at den er avregistrert, så mulig den har fått nytt reg nummer...?

Tviler på at den er like pen lengre som da jeg hadde den. Er vel 3-4 år siden jeg solgte den nå. Mens jeg hadde den (3år) så ble den bl.a. hel lakkert 3 ganger (1 gang hvert år) for at den skulle være 100% strøken. Tror ikke det er noen like fanatiske folk som har eid den etter meg, men...Kan jo håpe :) Var frista til å kjøpe den tilbake før jeg handlet celica, men fant ut at det ville bare ikke være det samme etter at x-antall folk har griset den ned :-/
skjønner..

er du nå like flink med alle bilene dine vet jeg nå hvem jeg skal handle av neste gang :) Har egentlig aldri syntes noe spesielt om Carina..men endrer mening etter jeg så den der..jævlig bra arbeid sier jeg bare :D

#98156  av celicat23

Har en tendens til å bruke alt for mye penger på bilene mine, og så selge de fordi jeg går lei. Alle som har kjøpt av meg har gjort SINNSYKT gode kjøp, og det blir vel sånn med celica'n også, så hvis du er på jakt etter celica mk7 så får du følge med for den kommer for salg enten slutten av dette året eller neste regner jeg med.

Du kan gå til:

http://photobucket.com/albums/v398/markryder/

for bilder av biler jeg har/har hatt.

#98199  av 94CelicaGT

celicat23 skrev:Har en tendens til å bruke alt for mye penger på bilene mine, og så selge de fordi jeg går lei. Alle som har kjøpt av meg har gjort SINNSYKT gode kjøp, og det blir vel sånn med celica'n også, så hvis du er på jakt etter celica mk7 så får du følge med for den kommer for salg enten slutten av dette året eller neste regner jeg med.

Du kan gå til:

http://photobucket.com/albums/v398/markryder/

for bilder av biler jeg har/har hatt.
en T-Sport hadde ikke vært og forakte akkurat :D