TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart MR2 MK2 i Trondheim ved KBS i dag..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #98236  av _speedy

Ved krysset, vi kom i en svart Porsche 944.. Skimtet et Meguiars-klistermerke på bilen. Var vel i 18-18.30-tiden :)

Noen her?
 #98272  av @lpher

_speedy skrev:Ved krysset, vi kom i en svart Porsche 944.. Skimtet et Meguiars-klistermerke på bilen. Var vel i 18-18.30-tiden :)

Noen her?
Har "lekt" såvidt med den dær en og annen gangen jeg også :) Men jeg har ikke funnet ut hvem det er som er eieren...enda :) Han er nok ikke her inne...(igjen)....enda :)
 #98274  av _speedy

@lpher skrev:
_speedy skrev:Ved krysset, vi kom i en svart Porsche 944.. Skimtet et Meguiars-klistermerke på bilen. Var vel i 18-18.30-tiden :)

Noen her?
Har "lekt" såvidt med den dær en og annen gangen jeg også :) Men jeg har ikke funnet ut hvem det er som er eieren...enda :) Han er nok ikke her inne...(igjen)....enda :)
Aha,du får pælme et TS-OGN-visittkort etter han neste gang da! :wink:
 #98278  av @lpher

_speedy skrev: Aha,du får pælme et TS-OGN-visittkort etter han neste gang da! :wink:
Hmm...han klarer da ikke å henge på! :D just kidding :D Har ikke truffet fyren på annet enn motorvei...enda :)