TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem er med pÃ¥ Cruising fra trondheim og til ACR.sommertreff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#98361  av supratt

Har meldt meg på jeg og nå da vettu. Men det spøker for om jeg kjører oppover i Toyota faktisk. :? Vet ikke om SafranSupraen er ferdig til da?
Og Cabben, ja den vet jeg ikke helt om er i mitt eie da?
:cry:
Men oppover det skal jeg......
Sist redigert av supratt den 04 apr 2005 22:19, redigert 2 ganger totalt.

#98362  av @lpher

funkes skrev:Får finne ut når jeg har eksamener, og klaffer det blir jeg med. Sove mellom deg og ugla da eller? ;)
Hihi :D Nahh...ugla ska'kke være med hu :D Tar med meg en kompis fra jobb istedet...slipper å forklare bort så jæskla mye på den måten :)

#98365  av supratt

Skal du kjøre bane Alf???? KULT, gled deg, den banen er sinnsykt bra.
Er en grunn til at jeg har vært der 3 år på rad med ClubHonda :wink:

#98368  av @lpher

supratt skrev: Skal du kjøre bane Alf???? KULT, gled deg, den banen er sinnsykt bra.
Jeg må innrømme at jeg virkelig ser fram til det ja :D
supratt skrev: Er en grunn til at jeg har vært der 3 år på rad med ClubHonda :wink:
I know :D Men...skal du ikke på dette sommertreffet da? :)

#98369  av supratt

Les innlegget lenger opp på siden du Alf :wink:

#98370  av funkes

funkes skrev: Les først, så svar :D

:lol: :lol: :lol:

#98391  av @lpher

supratt skrev:Les innlegget lenger opp på siden du Alf :wink:
LOL :D

EDIT: Ikke Toyota nei?...hva med Lexus da Frank? :D

#98463  av Kjelliken

Neemi skrev:Av alle ting har jeg klart å si ifra om feil uker jeg skal ha ferie på til jobben :shock: :roll:

Derfor.....GT4 CS og jeg regner med å dra rett fra Østlandet til Trondheim, og deretter opp sammen med resten.

Og jeg som hadde gledet meg til hele turen rundt også :x
Satse på at det kommer fler muligheter til det seinere.

kine problem dette neemi er sikker på at det blir morro nok fra tronheim og oppover.. :wink:

Feck...a missed business oportunity dette da? Regner med alle mann omtrent er raka fant når man er på vei hjem?
hehe ja ja du slipper vel unne med litt mindre prosenter på den måten hehe :?

#104321  av chris

Hvordan ligger det an hos folk da? bumper denne tråden litt jeg. Vi satser på å samles utenfor IKEA i Trondheim fredag morgen.. noen forslag til tidspunkt?

Foreslår også at det blir i hvert fall noe som tilsvarer "normal" kjøring oppover, siden man skal kjøre i en lang kolonne og vise seg frem litt. Etter min mening handler ikke den turen oppover om å grisekjøre mest mulig, og komme først opp, men å kjøre sammen med masse likesinnede og vise frem bilene og cruise !! Hvis en eller to personer absolutt vil bryte løs og kjøre villmann, så værsegod.. men da er det heller ingen vits å starte sammen med oss fra IKEA i utgangspunktet. Ergo: Skal du kjøre idiot oppover og ikke være med oss andre, kjør alene! Jeg mener dette som en ganske STERK oppfordring.. folk legger veldig merke til oss, så gjør også de svartkledde. Hvorfor skape negativt inntrykk? Svinkjøringa kan man ta på banen når man kommer opp dit.. da kan man jo herje hele helga!!

Noen som ikke liker min mening om dette?

#104345  av ST205RR

fin post chris :D
skal ikke delta selv da jeg kommer fra bodø men det er bra noen som planlegger kolonne oppover !!

helt enig i det du sier, ingen vits å miste lappen osv på tur til treffet...så det er bra du legger lista til "normal" crusing oppover :D

så er det jo bare å gasse så mye man vil på ACR når man kommer fram :twisted: :twisted:

#104371  av Speeder

Hvilke muligheter har man for en rimelig overnatting i trondheim? noen campinplass eller lignende i nærheten av ikea?
Er vel greit med litt søvn før man fortsetter videre.

#104417  av supratt

Svinekjører ALDRI jeg da, men kjører utrolig jevnt fort innimellom. :wink:

Er enig med deg Christian ang. noenlunde normal kjøring oppover, iallefall siden vi ser ut til å bli såpass mange så vil vi bli lagt merke til.
:shock:

Men, når korgenfjellet kommer rett før vi er framme så vet jeg ikke om jeg klarer å holde igjen. :wink: Hehe :D :lol: :twisted:

#104431  av Kaizern

Speeder skrev:Hvilke muligheter har man for en rimelig overnatting i trondheim? noen campinplass eller lignende i nærheten av ikea?
Er vel greit med litt søvn før man fortsetter videre.
Heh, overnattet på en campingplass i Tr.heim her ifjor sommer når jeg var på ferie, aldri mere.. Betalte 350spenn for ei lite dukkestue langt inni granskauen, det var noen mil utenfor Tr.heim når man kjører nordfra.

Får se om jeg henger med på kolonnen fra Mosjøen å videre, ingen vits i å kjøre fort når det er jeg som har sprekest bil uansett... :lol:

#104433  av ST205RR

supratt skrev:Svinekjører ALDRI jeg da, men kjører utrolig jevnt fort innimellom. :wink:

:D :D

Men, når korgenfjellet kommer rett før vi er framme så vet jeg ikke om jeg klarer å holde igjen. :wink: Hehe :D :lol: :twisted:

hehe vet hva du mener :twisted: men pga mye grisekjøring til og fra di tiligere sommertreff som har vært, har onkel blå antagelig også i år rimelig høy beredskap :shock: :shock: så pass opp....

#104434  av Kaizern

ST205RR skrev:
supratt skrev:Svinekjører ALDRI jeg da, men kjører utrolig jevnt fort innimellom. :wink:

:D :D

hehe vet hva du mener :twisted: men pga mye grisekjøring til og fra di tiligere sommertreff som har vært, har onkel blå antagelig også i år rimelig høy beredskap :shock: :shock: så pass opp....
Kan tenke meg Biltilsynet har teknisk kontroll langs veien, sikkert gode penger å tjene det :roll:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8