TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• utfordring til bilstereo-fantaster

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #9585  av memo

gå til http://www.braindust.org/gallery/celica

klikk to ganger på "innvendig" bildet som ligger der, slik at du får max størrelse....og finn ut hvilken cd-spiller som står i dash'en ;P

#9590  av Amund

Tror og mener at det der er en sony spiller. husker ikke modell. nedfellbart display og greier.. 8)

#9621  av @lpher

Amund skrev:Tror og mener at det der er en sony spiller. husker ikke modell. nedfellbart display og greier.. 8)
Yupp...Sony det der ja....fra 98-99 eller no'....og du burde nok svingt innom Bilradiospesialisten i Trondheim på vei oppover for å få bytta ut den ja! ;-)

@lpher

#9669  av chris

Hei Alf.. så deg i går (torsdag), men veit ikke om du hørte at jeg tuta. kjørte på omkjøringsveien :)

#9689  av @lpher

chris skrev:Hei Alf.. så deg i går (torsdag), men veit ikke om du hørte at jeg tuta. kjørte på omkjøringsveien :)
SÃ¥...det vakke innbilning nei.. ;-)
Rakk akkurat å se rompa av en mr2 ja ;-)

@lpher

#9742  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:Hei Alf.. så deg i går (torsdag), men veit ikke om du hørte at jeg tuta. kjørte på omkjøringsveien :)

@lpher
Stort sett det folk rekker å se av bilen min :D

Keep the pedal to the metal

#9822  av @lpher

chris skrev:
@lpher skrev:

@lpher

Keep it up! ;-)

Kommer du på Lørdag eller?
Som tilskuer i det minste? ;-)

@lpher

#9860  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:
@lpher skrev: SÃ¥...det vakke innbilning nei.. ;-)

@lpher

Keep it up! ;-)

Kommer du på Lørdag eller?
Som tilskuer i det minste? ;-)

@lpher
Å fankern, det var NÅ lørdag det ja..! Når er det? klokkeslett, sted, etc. koster det noe å komme inn? skal du være med?

#9862  av @lpher

chris skrev:
Å fankern, det var NÅ lørdag det ja..! Når er det? klokkeslett, sted, etc. koster det noe å komme inn? skal du være med?
Yupp, shure is! ;-)

Lørdag 31. Mai
Klokka 10:00...da begynner ihvertfall Howard showet ;-)

Om jeg skal være med? Tja...jeg skal jo stille som dommer, så
det ville nok vært litt på kanten ;-)
...men joda...Supran skal stilles ut den....men suben blir ikke ferdig til lørdag, om det ikke skjer et mirakel da ;-)

@lpher

#9863  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:
Yupp, shure is! ;-)

Lørdag 31. Mai
Klokka 10:00...da begynner ihvertfall Howard showet ;-)

Om jeg skal være med? Tja...jeg skal jo stille som dommer, så
det ville nok vært litt på kanten ;-)
...men joda...Supran skal stilles ut den....men suben blir ikke ferdig til lørdag, om det ikke skjer et mirakel da ;-)

@lpher
Hvor? og hvor mye koster det evt å se på?