TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica stoler

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #98559  av FireFox

Trenger et rimelig kjappt svar på dette:

Passer stoler fra en 1992mod celica GT4 på min 87mod celica?

2stk skinnstoler forran + stolene bak til 7000kr er det grei pris?

#98562  av larsst185

Jeg personlig synes det er stiv pris når man tenker på at setene er brukt.Skinnsetene i celica ser ikke spesielt pene ut når dem begynner å bli slitt.Men tilbake til spm ditt,tror ikke setene passer direkte inn.broren min testet det dær engang og det var endel justering som måtte til ja.Endte med at yeah580 her på forumet fikk dem og han klarte å tilpasse dem inn i en 87 corollaGTI.Baksetet er jo også en ganske tight fit i bilen setene kommer fra, men ingenting er umulig.med litt tolmodighet går det helt sikkert :)

#98570  av FireFox

hehe, okey... syntes oxo at prisen var litt drøy, men er ikke skinnstoler ganske dyre? legger med et bilde av dem.. de ser ikke ille ut.
Vedlegg
646016-bilde1-0639.jpg
646016-bilde1-0639.jpg (21.02 kiB) Vist 656 ganger

#98591  av Elzin

tror jeg har ett annet nakkestøtte på mine skinn gt-4 seter

kan legge opp ett bilde av dem om du vil, kan henne dem er like.

#98595  av FireFox

Elzin skrev:tror jeg har ett annet nakkestøtte på mine skinn gt-4 seter

bare å slenge opp et bilde det.

Btw: noen andre som mener noe om prisen?

#98603  av Elzin

stresser litt med den andre pcn ;) men du må da klare å prute 7000,-!

jeg syns det var ganske så dyrt. dem er jo ikke elektriske..

men jeg vet ikke hvilke prisklasse elektriske racing stoler ligger i.. så jeg tør ikke svare.

#98607  av Elzin

her er bilde.

førerstolen er veldig slitt ;)
Vedlegg
100_0365.jpg
100_0365.jpg (316.9 kiB) Vist 356 ganger

#98608  av Elzin

kan ta noen flere bilder av stolene bak i måren hvis du vil det.

#98610  av Mr2stord

rundt 6000 er nok ein grei pris.

#98637  av Tor

Elzin skrev:tror jeg har ett annet nakkestøtte på mine skinn gt-4 seter

Tror det er bilde som bedrar. Nakke støttene er sikkert vippa helt frem og bilde er tatt fra fugleperspektiv da.

#98657  av grimfer

Det første man bør tenke på hvis man vil sette inn skinnseter i en bil med såpass liten kupé, er varme.

Skinnseter har høy varmekapasitet, og jeg ville ikke hatt skinnseter uten å ha AC... Det kan bli klamt, for å si det mildt...

Det neste er at det skal ikke mye til for å se slitasjen på førersetet. Det blir mye tidligere forskjell på høyre og venstre forsete enn med velur eller andre materialer.

Men fordelene er jo der også da! Hvis du skal betale 7000 kr for settet, bør det være et komplett skinn-interiør, synes jeg.

#98692  av Tor

Skal du ha skinn er det helt riktig at Ac er et must, ellers dugger det noe helt sykt. 7000 ,- er da egentelig ikke galt for komplett skinn interiør til GT4 CS. Er med baksete, hattehylle og 2 stoler. Slitasjen er også et åroblem da.

#98764  av FireFox

ok, takker for svar... umm.. de stolene er ikke elektriske? :?: