TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Street Meet 10/04-05 kl19 (bergen)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #98606  av Skylar

Til dere rundt Bergens området vil eg bare si det at på søndag 10.04.05 er det no i full gang med å sende sms rundt om til folk.. Kommer garantert masse folk..

Sleng dere på.

See you there and past it on 8)

#98613  av GT_rider

HVor skal dette finne sted? KLokkeslett sånn ca?? Reint supra treff, eller for alle uansett bil og merke??

#98619  av CelicaTurbo

Jeg flyttet denne til treff/møter.. antar han snakker om et ordinært streetmeet hvor dem ikke akkurat pleier å holde lokasjon hemmelig, så Skylar bør kanskje opplyse om dette om folk skal synes at invitasjonen er interessant ;)

#98698  av CelicaTurbo

Ok, da er jo det brakt på det rene. Litt dumt med Lagunen da siden den plassen nå er omringet med skilt som gir politiet unskyldningen dem trenger til å notere reg.nr på parkerte biler :roll:

#98732  av GT_rider

CelicaTurbo skrev:Ok, da er jo det brakt på det rene. Litt dumt med Lagunen da siden den plassen nå er omringet med skilt som gir politiet unskyldningen dem trenger til å notere reg.nr på parkerte biler :roll:
Å?? Hvordan har de fått fin unskylning til det da?? Ikke vært der oppe på evigheter :)

Topic: Skal prøve å få med noen folk, og litt biler. Håper på bra vær også da. Ellers blir nok oppmøte litt labert tipper jeg.

#98741  av CelicaTurbo

Det står skilt som forteller at det er adgang forbudt til plassen utenom åpningstidene..

#98795  av Turbotrille

Har lagt inn min mening om streetmeet i Bergen i en post om dette på essokickers forumet....

:roll: